czwartek, 14 stycznia 2016

Z archiwum deku

Porządkując z grubsza pliki zdjęciowe, natrafiłam na archiwum swoich pierwszych prac, nazwijmy je dekupażowe, choć nie są one stricte takie, ale nie o definicję przecież chodzi. ;) A chodzi o to, że wiele się zmieniło przez te lata w sposobie dekorowania, w używanych dodatkach i narzędziach. Powiedziałabym, że teraz jest tak bardziej na bogato, mieszają się techniki, są transfery, pasty, konturówki, trójwymiarowe ozdoby - tekturowe, metalowe, z tworzyw. Wykorzystuje się elementy scrapbookingowe, mix media, embossing i inne magicznie brzmiące preparaty. ;) Słowem - wszystkie chwyty dozwolone, by było jak najpiękniej. ;) I bardzo dobrze, bo chodzi o radość tworzenia, a im więcej możliwości, tym bardziej różnorodne wychodzą prace. Pod warunkiem, że się te wszystkie tajniki z różnych dziedzin zna. Ano właśnie... czas na dokształcenie. :)

Dzisiaj pokażę Wam kilka odnalezionych w czeluściach komputera przedmiotów, czyli jak to było, gdy żyły dinozaury. ;)  Jakość zdjęć muzealna, za co przepraszam. A zatem, decoupage saute. :))

Chustecznik, a jakże, już wtedy mnie do nich ciągnęło. ;)


 Pudełeczka w modnym kiedyś klimacie prowansalskim :)





I jeszcze zakładki.


O, i takie wspominki mi dziś wyszły, ale mam dla Was też nowsze prace, które pokażę niebawem, bo wena znów wróciła. Mam mnóstwo pomysłów, gorzej z czasem, bo dzieci z bolącymi brzuchami i głowami siedzą na zmianę w domu zamiast w szkole. Ale od czego jest dyscyplina? ;)

Na zakończenie mam dla Was zagadkę (zasypuje mnie nimi ostatnio mój pierworodny):

- Jak nazywa się 16 kobiet o imieniu Ewa?
- F16 :)

Miłego weekendu, w końcu czwartek to już mały piątek, a piątek to weekendu początek!
Ewa


15 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Twórczą Duszę:) Prace, mimo że sprzed jakiegoś czasu, myślę, że nie zagubiły wdzięku..a może nawet właśnie czas dodał im uroku:) Ale wiem o czym mówisz, co czujesz oglądając coś, co wyszło spod Twoich rączek - mam podobnie gdy spoglądam wstecz;) ..i wszystko opatulam wdzięcznością za to że było, a to co jest teraz tymbardziej:))
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :)
      Ja też jestem wdzięczna za wszystko, co mnie spotyka, zresztą Ty wiesz... :)
      Buziaki serdeczniaki

      Usuń
  2. Piękne te prace wcale na nich nie widać upływy czasu :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję. :) Stareńkie są, że już z rozrzewnieniem na nie patrzę.
      Uściski wieczorne :)

      Usuń
  3. Widzę , że dalej cudności tworzysz :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Matulu, a gdzieżeś Ty się podziewała?! Lata świetlne..., ale dobrze, że jesteś, że dajesz znak życia. ;)
      Ściskam mocno

      Usuń
    2. Latałam sobie to i tam, a teraz próbuję wrócić. Cieszę się, że Ty jesteś na stałym miejscu :).

      Usuń
    3. Oj, wracaj, wracaj z choćby małym wierszykiem, albo dłuższą wypowiedzią. ;)

      Usuń
    4. Czyżbyś pamiętała moje wierszoklectwo??? :)
      Zostawiam namiary - http://siedempestek.blogspot.com/

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje prace - istota piękna tkwi w prostocie i przez to zawsze będą cieszyć oko... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zdolniacha z Ciebie!!! super te pudełeczka-przydasie :)
    Zazdroszczę takich twórczych zdolności.
    Pozdrowienia ślę, pa pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...