wtorek, 5 września 2017

Tęsknota

Gdy jedno z serc, które cię stworzyło gaśnie, twoje też zapada się w ciszę.

Z zakątków niezmierzonej jego przestrzeni ulatują pełne miłości cząsteczki, by odszukać i pożegnać co odeszło.

W tym czasie ciało pozostaje w fazie nowiu - patrzy, lecz nie dostrzega, czuje, lecz nie odczuwa, słyszy, ale nie słucha.

Jest, choć go nie ma.

Chodzi, je, rozmawia, uśmiecha się.

I zza czarnej zasłony nieba wypatruje powrotu niezbędnych do życia cząstek.

Bo wie, że wrócą.

I oswaja tęsknotę.

36 komentarzy:

  1. Pięknie napisane. Jest mi tak bardzo przykro. Nie wiem co napisać. Chciałabym pocieszyć, ale pewnie nie mam na to teraz szans. Będę się modlić. Z daleka, ale jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę te słowa sobie zapisać..czuję że są pomocne..Dziękuję.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa wielkiego smutku.Otul łzami swoją tęsknotę i czekaj cierpliwie na "niezbędne do życia cząstki", które ześle niebo.

    OdpowiedzUsuń
  4. czas nie leczy ran, ale zapewniam że pozwala przyzwyczaić się do bólu. Przykro mi, mam nadzieję że masz wsparcie bo jedno wydarzenie potrafi na zawsze zmienić człowieka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, wsparcie w takich sytuacjach jest bardzo ważne! Trzymaj się!

      Usuń
  5. Bardzo współczuję, bardzo mocno Cię przytulam. Ta tęsknota nigdy się nie skończy, nie da się zapomnieć, tego bólu nawet czas nie zagoi, co najwyżej kiedyś osłabi.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten ból,który ciągle trwa gdzieś tam w zakamarkach duszy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulę Cie do serca...znam ten ból i mimo upływu 20 lat jest wryty, w każdą melancholijną chwilę. Ewciu choć to niepojęte i dla nas okropne to przemijanie rodzi nowe ...ale jeszcze musisz poczekać. Mocno Cię przytulam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci współczuję.. Wysyłam dobre myśli, trzymaj się mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana przytulam Cię najcieplej jak potrafię... Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulam Cię Kochana... tak mocno...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi bardzo i wspolczuje :( Usciski cieple w zrozumieniu tematu

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć Twojego maila :(

      Usuń
    2. Bo nie ma. Jestem po bardzo nieprzyjemnych kontaktach netowych i nie podałam. A o co chodzi? Podaj mi swój to napiszę do Ciebie :)

      Usuń
    3. pod profilem jest - daj cynk!

      Usuń
  13. Ale i tak czekam tu na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa. Wzruszające. Życzę wielu ciepłych uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten blog. ;) Bardzo podobają mi się prezentowane tutaj prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wierzę, że zaczniesz pisać... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy cierpią w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mąż zostawił mnie i dwoje dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Starałam się być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam zapanować nad bólami, które dręczyły moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i zrobiła dla mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. W ten sposób ponownie się zjednoczyliśmy i w rodzinie było dużo miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym kreatorem rozwiązań
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Zbierz męża lub żonę razem
    3) Jeśli masz nocne klacze
    4) Lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) Talizman na szczęście
    7) Przełamanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz także Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne słowa, takie przenikliwe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...