wtorek, 23 maja 2017

Czas Komunii

Po zwariowanym kwietniu, przyszedł nie mniej atrakcyjny maj, dlatego nie ma mnie ostatnio... ani na blogu ani w domu. :) A i ogród woła tubalnym głosem, więc nie da się nie słyszeć. :)) Jemu też muszę poświęcić swój czas, bo jak nie wiosną, to kiedy... za rok o tej samej porze? ;) Tak naprawdę to nie wiem czy dobrze robię siadając dziś z rana do komputera, bo powinnam się zająć zupełnie czym innym, ale że majowy czas komunii dobiega końca, to tylko teraz jest ten moment, by pokazać coś z nim związanego. 


Wykonałam prezent komunijny dla dziewczynki - komplet składający się z kuferka i kartki z życzeniami. Chciałam, by był ponadczasowy, by po latach był nostalgicznym wspomnieniem tego szczególnego dnia i nic nie stracił ze swojej magii. Postawiłam na delikatne przydymione kolory, które już dziś wyglądają jak nadgryzione zębem czasu. :)) Dużo zabawy, bo są i cieniowania i patyny, pasta strukturalna i szablony poszły w ruch, przecierki i złocenia, a na kartce i hostii embossing.


Pudełko-kuferek w zamyśle miał służyć do przechowywania pamiątek z Komunii Świętej, na przykład różańca, medalika czy książeczki do nabożeństwa, ale także kartek z życzeniami od gości, czy zaproszeń na Komunię, jeśli zostało jakieś; zdjęć, które nie zmieściły się do albumu, oraz innych drobnych prezentów, albo chociażby tak nieistotnych teraz, a za 50 lat wzruszających elementów, jak wsuwka do włosów z białym kwiatuszkiem. ;) Wiecie - pomysłów jest mnóstwo, co warto przechować i ocalić od zapomnienia...


W środku sentencja i hostia


Na wieczku medalion z datą wypełniony szklącym werniksem.


Tworzenie kartek stało się ostatnio dla mnie przyjemnością i nie mogłam jej sobie przy takiej okazji odmówić. ;) Do kompletu stworzyłam taką oto okolicznościową kartkę.


Zdecydowałam się zgłosić pracę na wyzwanie Szuflady Pierwsza Komunia Święta


Kochani, to tyle na dziś. Zmykam do roboty, bo tyyyle czasu minęło, łoj! ;)

Pozdrawiam Was naprawdę majowo!
Ewa


45 komentarzy:

  1. Wspaniała praca :) Cudowna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet. Kolorystyka bardzo ciekawa i ponadczasowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, dopieszczone, widać że wykonane nie tylko ze znawstwem, ale i z ogromnym sercem.
    Serdeczności ślę. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł, super pamiątka i przepiękna praca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim kuferku zamieszkają zapewne cudowne wspomnienia.Super robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny komplet! Jestem zachwycona:)))) Dawno nie widziałam tak pięknego kufra! Brawo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję Ci pięknie Moniko! Jest mi bardzo miło.:))

      Usuń
  7. I co by tu napisać oryginalnego..., nie da się ;-) jak zwykle perfekcja i elegancja:-) Dostałam właśnie od koleżanki te scrapki ze skrzydlatym serduszkiem, są rewelacyjne i też sobie "umyśliłam" wrzucić je na komunijne kartki, które mam zrobić na sobotę ;-) ale moje nie nie będą na pewno takie śliczne. Pozdrawiam ogrodowo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha, Kochana dziękuję! Właśnie tak mi jakoś to serce ze skrzydłami bardzo podpasowało do tej uroczystości. Twoje kartki z pewnością będą śliczne, śliczniejsze! :))
      Buziaki

      Usuń
  8. Przepiękny komplecik! Cudowna kolorystyka i wykonanie zachwycające! Będzie piękną pamiątka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, ze Ci się podoba. :)
      Uściski

      Usuń
  9. Będzie niezapomniana i praktyczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplet, urzekły mnie kwiatuszki w środku pudełka, to jest tak niewiele a tak zmienia, dopełnia pracę❤Piekna pamiątka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplet, urzekły mnie kwiatuszki w środku pudełka, to jest tak niewiele a tak zmienia, dopełnia pracę❤Piekna pamiątka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Masz rację - niby nic, a jest jakoś ładniej. Szczególnie przy takich większych pudełeczkach.
      Ściskam

      Usuń
  12. Cudowny komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, nastrojowy zestaw. Kolorki dobrałaś doskonale :) urzekły mnie boki wieczka - są cudne! i opis też super - tak trochę wzruszająco ;) baaardzo podoba mi się cały klimat tego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło m t słyszeć! :) Bardzo się cieszę.
      Uściski

      Usuń
  14. Piękna pamiątka :)
    Jakoś szczególnie urzekło mnie ostatnie zdjęcie...
    Ślicznie się prezentuje ta kartka na dnie pudełka.
    Pozdrowienia majowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu,dziękuję Ci za wizytę u mnie i za tyle ciepłych słów,które pozostawiłaś.Cieszę się,że mogę poznać i Twoje miejsce,bo jest tu "to coś",co każe wracać:)Piękne prace tworzysz i fajnie się Ciebie czyta:)
    Komplecik jest przepiękny,zrobiony z niesamowitym wyczuciem smaku!
    PS.Jeszcze raz Ci dziękuję,że poświęciłaś tak dużo czasu mojemu blogowi.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu,dziękuję Ci za wizytę u mnie i za tyle ciepłych słów,które pozostawiłaś.Cieszę się,że mogę poznać i Twoje miejsce,bo jest tu "to coś",co każe wracać:)Piękne prace tworzysz i fajnie się Ciebie czyta:)
    Komplecik jest przepiękny,zrobiony z niesamowitym wyczuciem smaku!
    PS.Jeszcze raz Ci dziękuję,że poświęciłaś tak dużo czasu mojemu blogowi.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość i że Tobie u mnie też się podoba. Czasem tak się właśnie jakoś wyłapuje bratnie dusze. ;)
      Uściski ciepłe

      Usuń
  17. Cuuuudowny prezent !!! Niesamowita pamiatka na cale zycie !!! :) Pozdrawiam Cie cieplutko i Zycze wiecej chwil wolnych dla Ciebie samej !!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! :)
      Och, tak, teraz tak bardzo mi brakuje tych chwil... Byle do wakacji! ;)
      Pozdrawiam majowo

      Usuń
  18. Przepiękny kuferek i karteczka urocza, kolorki subtelne, delikatne, lubię takie;)Dziękuję za odwiedziny na blogu, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te prace, zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny komplecik Ci wyszedł. Pudełeczkiem jestem absolutnie zauroczona. Użyłaś też jednego z moich ulubionych papierów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę.:) Naprawdę? Ma w sobie coś delikatnego.

      Usuń
  21. Podoba mi się i kartka i pudełko, ale najbardziej mój wzrok przykuł wzór z szablonu na brzegu wieka, jest bardzo wypukły, powiedz jak udało Ci się taki osiągnąć? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję. :) Kasiu, to po prostu pasta strukturalna średnioziarnista.

      Usuń
    2. To jeszcze dużo ćwiczeń przede mną ;-)

      Usuń

  22. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam czy jest możliwość zakupu takiego kompletu, proszę o info agusiach31@wp.pl
    Jest cudowny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...