poniedziałek, 22 września 2014

Spodziewana niespodzianka

Klapa na całej linii! Dzisiejszy post miał się pojawić w połowie zeszłego tygodnia, wystarczyło tylko zrobić zdjęcia, usiąść i napisać. Proste, łatwe i przyjemne, a co najważniejsze niczym nie zakłócone! Ale zakłócenia się zdarzają i poprzedni tydzień okazał się na tyle bogaty w zaskakujące wydarzenia, że skutecznie uniemożliwił mi zajęcie się wirtualną stroną życia. ;)




Dlatego z lekkim poślizgiem zjawiam się dziś ze spodziewaną niespodzianką. ;) Tak jak zapowiedziałam, drugą rocznicę blogowania chciałam wykorzystać, by podziękować za Waszą obecność, odwiedziny i sympatię. Dziękuję "starym" wiernym gościom – blogującym koleżankom oraz osobom anonimowym za to, że są ze mną cały czas. Witam w swoich progach wszystkie nowe osoby, które niedawno do mnie trafiły i postanowiły zagościć na dłużej. Dziękuję za zaufanie i mam nadzieję, że zawsze będziecie się u mnie dobrze czuły. Oprócz słów mam dla Was oczywiście chustecznik, a właściwie to dwa. ;) W różnych stylach, do wyboru:

Nr 1 chustecznik francuski - bejcowany i malowany na jasny błękit, z żabotem i drewnianymi dekorami przetartymi złotem.




Nr 2 chustecznik rustykany - bejcowany i przecierany na biało, z reliefami 3D, przepasany sznureczkiem i zakończony guziczkiem w kształcie serduszka.




Jeżeli któryś przypadł Wam do gustu i macie ochotę na zabawę rocznicową, to serdecznie zapraszam. Zasadą przyłączenia się do zabawy jest Wasza chęć i już! :) A jeśli koniecznie chcecie przeczytać co myślę o warunkach organizowania Candy, to możecie zajrzeć TU. Zabawa trwa do imienin października, czyli do 10.10.2014. Osoby zainteresowane proszę o zostawienie komentarza wraz z numerem chustecznika, który chciałybyście zgarnąć. ;)) 

Trzymam kciuki za dobrą zabawę!
Uściski serdeczne
Ewa


73 komentarze:

  1. Jestem podglądaczem tej strony - jest z moich klimatów - świetna -. Też chciałabym taki chustecznik nr 2 (chociaż bardzo (podobają mi się oba - ale to niech by cieszyła się jeszcze jedna szczęśliwa). Problem w tym, że sama takiego nie zrobię, a bardzo chciałabym taki posiadać, więc może jednak łut szczęścia?. Serdecznie pozdrawiam Barbara 61

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Dziękuję Basiu za miłe słowa i cieszę się, że zaglądasz. Jesteś numer 1 do numeru 2. ;) Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Chętnie się zgłoszę Ewuniu:) Nie wiem,który chustecznik mi się bardziej podoba...choć pewnie jedyneczka za romantyczny urok. Linkuję na blogu twoja zabawę i pozdrawiam cię serdecznie. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się ustawiam po nr 2, chociaż obydwa są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2/2 - muszę wprowadzić numerację.
      Dzięki, pa

      Usuń
  4. Obydwa piękne jak wszystkie Twoje prace ale jeżeli mam wybrać to nr 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się kilkudniowym opóźnieniem, ja zwlekam już prawie.........rok! wiem, wiem tragedia. Mogę tylko obiecać, że nadrobię zaległości:) a tak, zgłaszam się do zabawy i chyba wybiorę piękną skrzyneczkę z numerem 2. Już wklejam link na swoim blogu. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też koniecznie szczęścia w zabawie spróbować muszę ;) Wybieram chustecznik nr 2 - idealnie pasował by mi do mojej meblowanej w wyobraźni sypialni ;)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczytuję, podziwiam i zazdraszczam. Ustawiam się w kolejkę - jeśli można - po chustecznik nr 2 - cudny. Pozdrawiam serdecznie i prawie jesiennie - Aneta. mail: anetazeglen@poczta.onet.pl

      Usuń
  7. Oj, ja też bym chętnie przygarnęła chustecznik. Najlepiej numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość na szczęście chce numer 2, a mi się marzy numer 1 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2/1
      Dopiero tylko 2 osoby, więc szanse fifty-fifty. ;)

      Usuń
  9. Zachwycona jestem drugim chustecznikiem, więc z przyjemnością ustawię się w sznureczku chętnych. Jest nie tylko przepiękny, ale tez znakomicie wpisuje się w tą porę roku, bo sezon wirusowy uważam już za oficjalnie rozpoczęty. Bardzo mi się podobają Twoje zasady Candy. W pełni popieram. Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. W candy nie biorę udziału ale muszę napisać, że fantastycznie to robisz, te chusteczniki są przepiękne. Gratuluję drugiej rocznicy! Teraz następne będą mijały szybko :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się w końcu rozkręcę. ;))
      Buziaki słoneczne

      Usuń
  11. Wesołego i owocnego dalszego blogowania Ewuniu ! Jak druga rocznica to ja też chętnie zgarnęłabym chustecznik nr 2 :)
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9/2
      Dziękuję, mam nadzieję, że blogowanie będzie coraz większą przyjemnością. Pa

      Usuń
  12. Podczytuje od jakiegos czasu i odnajduje w Twoich przemysleniach wiele swoich. Gdyby szczescie dopisalo, chcialabym chustecznik nr 2. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10/2
      Nawet nie wiesz, jak mi miło czytać taki komentarz. :) Równiez pozdrawiam

      Usuń
  13. Ewuniu gratuluję drugich urodzin bloga! Kiedy to zleciało? W dobrym towarzystwie szybko czas płynie:) Cukiereczki kuszące, ale nie chcę sprawiać kłopotu z wysyłaniem ich tak daleko. Nie zapisuję się, ale chętnie wspomnę u siebie o rozdaniu:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olenko, jesteś niemożliwa z tymi komplementami! :))
      A może jednak? Już nie pamiętam jaki jest koszt wysyłania do Stanów.
      Pa

      Usuń
    2. Przepraszam, ale nie zauważyłam że moja odpowiedź nie została opublikowana... Zatem ponownie napiszę, że znając koszty i przygody z paczkami zwiazane, staram się unikać takich pokus. Zapukam jednak do Ciebie Ewuś bliżej pobytu w Pl;)

      Usuń
  14. Chętnie ustawiam sie w kolejce i zapraszam Cie do mnie na Candy.Strzeliłam gafę zostawiając koment. pod starym candy.Pozdrawiam ciepło i zapraszam Cię -aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, nie zorientowałam się . :)) Tylko napisz, który dla Ciebie?

      Usuń
  15. Witaj cieszę się,że trafiłam do Ciebie a przy okazji mogę się zgłosić do zabawy :) więc zapisuje się i wybieram nr 1 a co, a nóż widelec imieniny miesiąca okażą się łaskawe hehe pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/1
      To mnie jest bardzo miło, że do mnie trafiłaś. :) Myślę, że imieniny miesiąca są dniem łaskawości. ;)

      Usuń
  16. Piękne rzeczy tworzysz! Nie mogę się powstrzymać i zapisuję się po cudny chustecznik nr 2 :) Byłabym z niego baaardzo zadowolona, bo chusteczek ci u mnie mnogo, pewnie jak u każdego rasowego alergika ;) Podlinkowanym banerem reklamuję Twoją rozdawajkę na moim blogu: sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11/2
      Dziękuję. :)) Chustecznik w sezonie jesiennym u alergika przyda się w dwójnasób. ;)

      Usuń
  17. Ewuniu, ustawiam się z wielką chęcią po chustecznik numer 2:))) Może wygrana osłodzi mi Dzień Nauczyciela:) Gratuluję Ci dwóch latek i obyś trwała z nami jak najdłużej:)))
    A'propos post u mnie już jest. Usunęłam go bo myślałam, ze uda mi się wrzucić filmik bezpośrednio bez konieczności klikania w link. Niestety Michaś powiedział, ze na razie tak się nie da więc przywróciłam wersję pierwotną. Buziaki. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12/2
      No tak, byłaby jak znalazł! Ale chyba osładzać tego dnia nie trzeba. ;))

      Usuń
  18. Mi przypadł do gustu nr 2. Jest naprawdę piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuś to ja poproszę francuski!ściskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, przepiękny, z nutką elegancki i bardzo urokliwy chustecznik nr 1; pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  21. Numer jeden od razu wpadł mi w oko! Przepiękny! Spróbuję szczęścia i ja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak ciężko jest się zdecydować :( chyba wybrałabym 2
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) Piękne chusteczniki :) Chętnie przygarnęłabym nr 2 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne prace, jakbym mogla to przygarnelabym nr 1, pozdrawiam z polnocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7/1
      Cieszę się i też północnie pozdrawiam. ;))

      Usuń
  25. Piękne te chusteczniki, przypadł mi do gustu numer 2. Więc dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też, ja też .... śliczne są, urzekł mnie nr 2

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Chustecznik nr 2 jest moim wymarzonym jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj :)
    Tez staje w kolejce po takie cuda:)
    Pierwszy chustecznik skradł moje serce od razu:)
    Buziaki:)
    Zapraszam róniez do mnie na wizytę:) http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tak długiego blogowania.Ja dopiero zaczynam i mam nadzieję,że wytrwam ,bo blogowanie to dla mnie wciąż nie odkryte lądy. gdyby mnie się poszczęściło to wybrałabym nr 2. jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19/2
      Cały czas jednak wydaje mi sie, że to bardzo krótko, ale jak to często bywa wszystko jest względne. ;)

      Usuń
  30. Witam :) Gratuluje pieknej rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) A nuż się uda :) Ciężki wybór.ale chyba jednak 2 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obydwa chusteczniki są przepiękne.. Wybrałabym pierwszy bo idealnie pasuje do moich mebli. :)) Takie dzieła są totalnie poza moimi możliwościami! :)
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zgłoszę jeśli mogę. Na ogonku być może ogonek okaże się szczęśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj:) Trafiłam na Twoje Candy z bloga Marzeny i z wielką chęcią przyłączę się i ja:)
    Akurat tak się fajnie składa, że jestem w trakcie szukania chustecznika:) i gdy tylko kliknęłam na banerek u Marzeny i zobaczyłam Twoje cudeńka.. pomyślałam, że może właśnie moje poszukiwania się zakończą, skoro nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, jaki mi odpowiada, a tutaj proszę, jest taki (nr 2) !!
    Szczęściu trzeba czasami pomóc, więc moim wpisem przyczyniam się do tego właśnie:)
    Serdecznie pozdrawiam i gratuluję rocznicy:) ..ja jeszcze takowej nie obchodziłam;) hi hi:))
    Wszystkiego Dobrego!!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21/2
      Dziękuję pięknie za komentarz i życzę powodzenia! :0

      Usuń
  34. No cóż banerek jest, a ja wybieram nr 1:).

    OdpowiedzUsuń
  35. Może jeszcze zdążę - jeden i drugi chustecznik świetny , ale na któryś muszę się zdecydować no to 2 - Pozdrawiam ! Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...