poniedziałek, 20 lipca 2015

Miejsce




Kochani, na ten letni, wakacyjny czas, gdy bywamy w tylu różnych miejscach, przesyłam Wam moją ukochaną lawendową różę wraz z myślą średniowiecznego indyjskiego poety, mistyka i filozofa, byśmy pamiętali, że to jedno najważniejsze miejsce jest zawsze wewnątrz nas.
A ja już od paru dni rozpoczęłam urlop całą rodzinką w komplecie! Zatem znikam, rozpływam się i relaksuję. Puszczam myśli wolno i szukam kwiatów w sobie. :)) Potrzebny jest taki czas...

Wszystkiego dobrego
Ewa


16 komentarzy:

  1. Przyjemnego czasu w sobie:) niechaj zakwitną wszystkie barwne kwiaty Duszy, niechaj podlewaną uśmiechem i radością rosną wyjątkowo:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu, dobrej pogody i wspaniałego wypoczynku z rodzinką :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywajcie szczęśliwie. Wspaniałego urlopu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, piękna i dobra na ten czas, który trwa i ten, który przed Tobą :)
    Spotkanie z sobą samym umie pięknie zaowocować i tego Ci także życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystaj z wypoczynku i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, baw się wspaniale i korzystaj z uroków lata. Wsłuchuj się w jego dźwięki, pochłaniaj jego aromaty i wracaj do nas szczęśliwie :)))))
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu miłego wypoczynku:) buziaki ślę aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego urlopu! Lawendowa róża jest bajecznie piękna! Moc uścisków I pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownego wypoczynku :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałego wypoczynku, a kwiatów w sobie z pewnością nie będziesz musiała długo szukać, ja znajduję je z każdą wizytą u Ciebie. :-) Ściskam :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Ty się dalej urlopujesz ??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu...Ewciu...wróciłaś ?? ....stęskniłam się !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrowienia jesienne zasyłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam pięknie za wszystkie dobre słowa! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Urlop niezły :) Może już tak wrócisz, co? :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...