niedziela, 12 lutego 2017

Serduszka

Gdy zobaczyłam u Dusi szydełkowe zakładki zrobione z włóczkowych serduszek, które zgłosiła do zabawy organizowanej na DIY zrób to sam oczywiście zajrzałam tam z ciekawości. A tam... wiele ciekawych pomysłów (wraz z instrukcjami) na samodzielne wykonanie rzeczy z różnych dziedzin. W obecnie trwającym Cylkicznym szydełku znalazłam pięknie podany i baaardzo prosty schemat na maleńkie serduszko. Pokochałam szydełko i chętnie spędzam czas w jego towarzystwie oraz zdobywam nowe umiejętności. Stwierdziłam, że muszę spróbować, tym bardziej, że jak podały dziewczyny zrobienie jednego nie zajmuje nawet 5 minut! Zastanowiłam się chwilę do czego mogłabym je wykorzystać i padło oczywiście na łapacz.:) 

Wzięłam kolejną z czekających serwetek, tym razem mniejszą, i zarazem pierwszą jaką zrobiłam całkowicie sama, co niestety widać - krzywulec jak się patrzy. :))  W ramach mojego SN - rach ciach przytwierdziłam ją do obręczy. Kolor jasnej musztardy od razu podpowiedział mi, że ten łapacz będzie zgrzebny. ;) Nie żadne tam perełki, koronki i satyny, tylko będzie naturalnie i surowo. Dołączyłam szorstkie tasiemki, drewniane koraliki i oczywiście serduszka. Okazały się idealne jako dodatek w postaci girlandy. Z całą pewnością wykorzystam je jeszcze w moich projektach. A jak Wam się podoba taki naturalny styl łapacza?


Z wielką przyjemnością zgłaszam moje serduszka do Zabawy. :)


Pozdrawiam
Ewa


43 komentarze:

  1. Podziwiam umiejętności. Ostatnio w autobusie miejskim pani wyciągnęła druty... nie, szydełko i zaczęła robić te klasyczne kwadraty do narzut, ach, oczu oderwać nie mogłam od tych płynnych ruchów :D Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, wykorzystuje każdą chwilę! Ja z kolei latam wszędzie z książką pod pachą, jeśli wiem, że będę musiała chociaż 5 min. czekać! :))) Więc rozumiem tę panią z autobusu. ;)
      Buziaki

      Usuń
  2. Tak patrzę i patrzę... Z taką ilością łapaczy, żadem koszmar Ci nie grozi! ;)
    Ładniutki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra, zakochałam się, chyba sobie zrobię kolejny łapacz, ściągnę od Ciebie kolorki(bo szydełkować nie umiem), dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, ściągaj, ściągaj Kochana! Na pewno zrobisz cudeńko! :)
      Cmok

      Usuń
  4. Fantastyczny łapacz, a serduszka dodają mu romantyzmu :) Ile zajęło jego wyplatanie?
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tę serwetkę robiłam rok temu, więc nie pamiętam dokładnie, ale samo łapanie na obręcz zajmuje prawie godzinę.
      Też pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. Piękny ten łapacz. Uwielbiam taką kolorystykę.
    Serduszka urocze.
    Cieplutko pozdrawiam i uśmiech przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że się podoba, bo kolor nie topowy. ;)
      Ja również oduśmiecham się ciepło! :))

      Usuń
  6. Każdy Twój łapacz jest fantastyczny, ten jest bardzo naturalny, taki swojski.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Taki inny zrobiłam tym razem i cieszę się, że może być! :))
      Uściski

      Usuń
  7. Zachwycający łapacz, a serduszka świetnie do niego pasują:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi miło, że serduszka zgrały się z łapaczem. :)
      Też pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Każdy Twój łapacz jest niezwykły i zachwycający.Ten w naturalnych kolorach świetnie się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odnośnik do schematu...muszę też poćwiczyć robienie serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest bardzo ładny, a przez te serduszka różny od innych. Gdzie ja mam swoje szydełko? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj, chociaż pewnie teraz nie masz czasu na takie dyrdymały. ;)

      Usuń
    2. Głęboko schowane są w workach. Nawet do zestawu igła z nitką nie mam dostępu, a dziury czekają :-)

      Usuń
  11. Piękny, pomysłowy łapacz, a serduszka urocze :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądają te serduszka w całej kompozycji. A łapacz snów świetny! Dziękuje że dołączyłaś do naszej zabawy w Cyklicznym Szydełku. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja tez się cieszę, że na Was trafiłam. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Twoje łapacze to już art ! Robione z serduchem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Kasiu Kasiu, zaszalałaś komentarzem! :)))
      Uściski walentynkowe

      Usuń
  14. Ślicznie skomponowane kolorki, a serduszka wiadomo, zawsze dodają serdecznego uroku;-) Jeśli idzie o łapanie snów jesteś Mistrzynią:). Tyle już tych łapaczy u Ciebie widziałam, a każdy inny, i każdy ma to "coś". Pozdrawiam, oczywiście serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale wykorzystałaś zrobione serduszko :) łapacz jest wspaniały :) i wcale nie widac że serwetka gdzieś krzywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję! I za przymknięte oko na krzywulce. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Pięknie to wygląda, łapacz bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pięknie w tak "surowej" formie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...