środa, 22 marca 2017

Jaja sobie robię!

Dosłownie i w przenośni, bo dom zaśmieciłam dokumentnie! Cały stół, towarzyszące mu krzesła i część podłogi. Istne jaja! Da się scrapki wykonać mniej ekspansywnie? No nie wiem. ;) U mnie w każdym razie rozpełzło się na wszystkie strony i dzieciom nie miałam gdzie obiadu podać! :)) Jadły po japońsku przy kawowym stoliku. ;) Ale tak mnie wzięło, tak mnie wzięło, że... tego się nie da opowiedzieć. :)) Po prostu nie wiem, co mi się stało. Chyba jakaś siła wyższa nakazała mi zabrać się za robienie kartek wielkanocnych! Kazała zostawić pranie i sprzątanie i zmusiła do wyciągnięcia wszystkich potencjalnie potrzebnych rzeczy w celu stworzenia kartek! No opętało mnie, jak nic, bo przecież wiecie, że scrapek nie robię. Raz kiedyś się za nie zabrałam i się zniechęciłam. Cóż, nie wszystko jest dla każdego. Aż tu nagle, niespodzianie, przyszła pomroczność jasna i zasiadłam do dłubania.


Zdecydowałam się nie zabierać się za wszystkie style i kolory na raz (jak to ja). Ograniczyłam się do jednej palety barw i tylko w obrębie tych kolorów postanowiłam działać. Zaczęłam znosić jaja. :) Wszystkie wyjdą bardzo podobne, trudno. Ale jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam, iż mimo, że stosowałam papiery w dwóch barwach i te same dodatki, każda wyszła inna. Radość sięgnęła zenitu!:)) I muszę się przyznać, że bardzo mi się spodobała taka robota. ;) Teraz czas na inne zestawy kolorystyczne. Ale muszę najpierw posprzątać. ;)

1.

2.
3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.
 11.

Jakby ktoś miał ochotę na takie jajo jako kartkę z życzeniami, czy zawieszkę, bądź też jako dodatek do prezentu świątecznego, to zapraszam do kontaktu mailowego. Koszt 10-12 zł + koszty wysyłki (lub odbiór osobisty).

Pozdrawiam już wiosennie
Ewa


51 komentarzy:

  1. Pomroczność jasna ...hm ciekawe określenie weny twórczej , bo to była ona i kazała Ci wszystko rzucić i tworzyć , tworzyć !
    Piękne jaja- zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno wybrać tą jedną naj:)no wszystkie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nadłubałaś się solidnie, ale efekt doskonały.Ja też tak mam, że jak się zakręcę, to tracę kontakt z rzeczywistością i wielkiej siły trzeba, aby mnie z tego zakręcenia wyciągnąć.Do Wielkanocy jeszcze trochę czasu więc zdążysz, więc dłub dalej póki weny starcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też znasz ten stan? :)) Weszłam w jakiś amok i nie mogłam się oderwać. Chciałam zrobić 2, może 3, ale się rozpędziłam. ;)) A jeszcze pisanki chciałabym... chciała
      Uściski serdeczne

      Usuń
  4. Wszystkie kartki takie radosne i piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mamy piękne słoneczko, ale robiłam je na przekór aurze za oknem - szarej i burej!
      Pozdrawiam radośnie :))

      Usuń
  5. Wszystkie piękne, ale gdybym miała wybrać to 8 :) Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa! I dziękuję za przypomnienie o praniu bo zaczytałam sie ;P

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie i cieszę się, że przy okazji o praniu przypomniałam! :)))

      Usuń
  6. Takiej pomroczności jasnej to i ja sobie zyczę ;-) przepiekne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie razem i każda z osobna - są śliczne :) Fantastyczne, inspirujące zestawienia kolorów i ciekawe dodatki. Twoje jajeczka naprawdę robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję pięknie i cieszę się ogromnie, to takie moje drugie koty za płoty.;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudowne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, piękne i wspaniałe:) Oby Twoja pomroczność trwała jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdemu życzę takiej pomroczności, wena Cię dopadła i wyszły śliczne jaja. Mnie też nie ciągnie do scrapu, ale może i na mnie przyjdzie pomroczność?
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że pomroczność dopada znienacka kto wie, może i Ciebie zaatakuje! :))
      Dziękuję Celuś i ściskam Cię!

      Usuń
  11. Kartki w formie jaja... ciekawy pomysł, a i wykonanie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł krąży po necie, na blogach i pintereście. Wydał mi się bardzo ciekawy, więc chciałam spróbować. ;)

      Usuń
  12. Jakie piękne! Cudownie ozdobione! Wspaniale tworzysz:)
    Pozdrawiam ciepło z nutką wiosny -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie! Takie miłe słowa od mistrzyni! <3
      Buziaki serdeczne

      Usuń
  13. Przepiękne Ci te jaja wychodzą, a ja już kolejny rok prawie żadnych jaj nie robię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak mnie jakoś na jaja wzięło pierwszy raz. :))

      Usuń
  14. Nie ma szans wybrać najpiękniejszej, wszystkie są prześliczne <3
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym scrapowaniem, to mnie zaskoczyłaś na maksa i fakt, bajzel jest przy tym nieziemski;-) A jajca zrobiłaś prześliczne, nie potrafiłabym wybrać najładniejszego, ale przecież nie muszę, mogę sobie podziwiać wszystkie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, sama się zaskoczyłam. ;) Od tego czasu nie będę już narzekać na bałagan przy deku, bo to co się działo przy skrapkach przeszło wszelkie pojęcie! :))
      Buziaczki

      Usuń
  16. Piękne i jakie różnorodne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiało ciebie Ewuniu natchnąć, bo bez natchnienia takich śliczności nie da się zrobić. Brawo Ty zdolna skraperko :))) W ogóle się rozbujałaś. tyle wpisów mam do nadrobienia :)
    Wiosenne serdeczności☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, dziękuję Kasiu! Ale muszę przyhamować, bo za dużo atrakcji mam wokół! :)))
      Buziaczki

      Usuń
  18. Piękne są :-).A o bałaganie przy robieniu kartek coś wiem bo u mnie jest podobnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu! Ten bałagan to jakiś koszmarek... ;)
      Pa

      Usuń
  19. Danke Ewa!!!!!!!

    Mir gefällt deine Osterdeko!!

    Liebe Grüße
    Sigrid

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cię wiosenne turbodoładowanie dopadło :) Fajnie, że z takim efektem. Piękne, a najładniejsze to chyba to ostatnie, z nutkami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie jak prawdziwa Kokoszka jaaaj naznosilas :)))) Cuudownie Ci wyszly :))) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo piękne jaja - kartki :)
    Też chciałabym takie robić , ale materiały są drogie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...