czwartek, 1 sierpnia 2013

Pocztówki z Danii

Nie wytrzymałam! Wczoraj pierwszy dzień w domu a jutro znowu w drogę. Ale między jednym a drugim praniem, między rozpakowywaniem jednej a pakowaniem drugiej torby musiałam wpaść choć na momencik, aby przesłać Wam pozdrowienia z Danii. Zdjęć mam prawie trzy tysiące, więc uporządkowanie ich, wybranie spośród nich zaledwie garstki i opisanie miejsc, które zwiedzaliśmy troszkę mi zajmie czasu. Dlatego teraz, tak na szybciutko, wysyłam Wam kilka pocztówek z Danii z serdecznymi pozdrowieniami. :)) 








Jutro wyjeżdżamy na wieś, by odpocząć po trudach podróżowania. :))) Prognozy pogody na najbliższe dni na Kaszubach są obiecujące: 30 st.! Idealna temperatura, by usprawiedliwić "nicnierobienie" i leżenie plackiem nad jeziorem. ;)

Zmykam nastawić pierwszą dziś pralkę, pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do poczytania w kolejnym pamiętniku wakacyjnym za dwa tygodnie... A może uda mi się pod gruszą coś sklecić? Zobaczymy. :)

Wielkie uściski (bo stęskniłam się za Wami) :))
Ewa

26 komentarzy:

  1. Ta pierwsza pocztówka zachwyca! Jak dla mnie po prostu cudo, mogłabym nawet powiesić na ścianie jako poster!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że zdjęcie jest fajne - i wcale nie jest czarno-białe, tylko w kolorze!
      Pa

      Usuń
  2. czyli udane były, Kaszuby też niezwykle malownicze, odpoczywaj więc intensywnie, choć ja akurat siedzieć plackiem nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super udane! Leżenie plackiem, to też nie moja specjalność, ale wędrować, to mnie się na razie nie chce. :)))

      Usuń
  3. ale cudna Dania...
    pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie jest cudne. Zrobić duże i na ścianę !!
    Kiedyś widziałam tapetę z motywem roweru, była super !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam ten rower oparty o ścianę w popołudniowym słońcu też się zachwyciłam! :)) A teraz widzę, że i Wam się podoba! Poster byłby z niego całkiem niezły. ;))
      Buziak

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia- czekam na wiecej. Udanego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uporam się z przeglądaniem zdjęć i dołączę opisy miejsc natychmiast wrzucam na bloga! ;))
      Ściskam mocno

      Usuń
  6. Ale piękne widoki, tylko pozazdrościć, że mogłaś widzieć to na żywo. Miłego wypoczywania na Kaszubach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielę się niedługo z Wami tym, co widziałam na żywo, abyście też mogły poczuć klimat Danii.
      Dziękuję Aguś i ściskam serdecznie

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia i widoki !
    Miłego daleszego wypoczynku !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fotki,miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pocztowki:) Udanego dalszego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super ....zazdroszczę podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ewuś. Mam nadzieję, że dzięki mojej małej fotorelacji z opisem też poczujesz się jakbyś tam była. :)
      pa

      Usuń
  11. och ! tylko podsyciłaś moją ciekawość tymi zdjęciami ...jeszcze !!!!!!!!! Ten rower..ja nie przepadam po tych górkach u mnie na rowerze..wolę inny wysiłek. Ale taki rower chyba sobie w ogrodzie dla ozdoby postawię ..muszę na jakiś bazar lecieć :) Pozdrawiam Cie serdecznie i czekać będę na kolejną relację !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę i załączę zdjęcia - obiecuję! :) W Danii rowery i do jazdy i do ozdoby!
      Buziak wielki.

      Usuń
  12. PO zdjęciach widzę że wyprawa do Danii udana. Życzę dalszego udanego wypoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Alicjo, właśnie się tak czaję z wypoczynkiem, że chyba już przesadzam! :))
      Buziaki

      Usuń
  13. świetne fotki! jest tyle pięknych miejsc ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...