piątek, 26 kwietnia 2013

W różanym ogrodzie...

Dziś kolejne wytworki decoupage'owe. Tym razem krótko i na temat. W roli głównej motyw róż w stylu romantycznym. Zrobiłam oczywiście... chustecznik (mam fioła na ich punkcie, nie ma co ukrywać - myślicie, że to trzeba leczyć? Bo na pokazanie czekaja jeszcze trzy.) ;) A do tego pudełeczko z przegródkami, zwane herbaciarką, choć wiadomo, że ja bym saszetek z herbatą w nim nie trzymała, raczej perły i broszki, gdybym takowe miała. :)) Pobawiłam się cieniowaniem i postarzającym patynowaniem, zakończyłam kropeczkowaniem, a chustecznik dostał mój super patent na wykończenie (wcześniej takiego wykończenia nigdzie nie widziałam, więc roszczę sobie prawo do patentu ;)), chociaż pewności mieć nie mogę, bo internet to studnia bez dna, więc jakby co, to mnie ustawcie) :), czyli ukochane żabociki. I to podwójne żabociki, ...bo nie mogłam się zdecydować, który kolor lepszy. :)) A teraz uwaga, bo będzie z góry, z boku i z podskoku...


Strona A i strona B




Przy okazji prezentacji tego kompletu, po raz pierwszy wzięłam udział wyzwaniu organizowanym przez Szufladę. To znaczy w ogóle po raz pierwszy uczestniczę w takiej zabawie wzwaniowej. Szuflada to blog współtworzony przez zdolne babeczki, na którym są organizowane różnego typu kreatywne zabawy, konkursy i wyzwania dla wszystkich niespokojnych twórczo osób. Te, co szydełkują i haftują, co scrapują i decoupażują, co szyją, itp... mogą wziąć udział w ogłaszanym (chyba raz czy dwa razy w miesiącu) wyzwaniu na zadany temat. Odkryłam tę stronę buszując po necie (pewnie są i inne tego typu blogi, ale ja mało zorientowana jestem w tym temacie, bo się nigdy tym nie interesowałam) ;) i akurat zobaczyłam kwietniowe ogłoszenie idealne dla prac decoupażowych: "Zrób coś z drewna".


Pomyślałam sobie, że skoro ostatnio wciągnęło mnie ozdabianie drewnianych pudełek różnego typu, to zgłoszę się, bo wpasowują się w temat idealnie. Ot, taka pierwsza zabawa konkursowa. A co mi tam, w końcu robię te rzeczy do przysłowiowej szuflady... to zgłosiłam ją właśnie do Szuflady. A że zgłosić można tylko jedną pracę, wybrałam chustecznik:


Pozdrawiam tym razem wyzwaniowo ;) i miłego weekendu życzę
Ewa

37 komentarzy:

  1. Tak Ewuś to jest to :)!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło .Takie wszystko delikatne.Pudełeczko świetne właśnie na biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak sobie pomyślałam, ze szkoda w nim herbatę trzymać, chyba, że w romantycznej kuchni. :)

      Usuń
  3. A po co to leczyć, kochana takie cudeńka robisz, świat byłby uboższy bez nich!!!! Wyzwanie super - trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz: nie leczyć? :))) Dziękuję Ci za te słowa, to super miłe. :)
      Buziaki

      Usuń
  4. Dziękuję Weroniko. :)
    Absolutnie zaczynaj zabawę w decou, skoro masz ochotę. Tu się nie ma czego bać - to na prawdę świetna zabawa i radość. Próbuj i już. ;)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się taki chustecznik, ale nie mogę się zabrać, może na jesień....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))), Ja też robiłam, kiedy za oknem była zima zamiast wiosny! ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ewo ale czad - super, wykończenie żabotem świetne, te kropki tez :)
    Dla mnie na 6 :)
    Mam nadzieję, że wygrasz - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pzresliczny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny komplet;) Zabocik pierwsza klasa.. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie już wygrałaś:) Jeżeli kiedyś dostanę perły(cały czas się łudzę), to zamówię sobie u Ciebie takie pudełko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa, to miód na moje serce. Nawet nie wiesz, jak mi miło. Aż się chce tworzyć...
      Pa

      Usuń
  10. Też Mi sie takie cudeńko marzy,cudnie wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się ogromnie, że się podoba. :))
      Pa

      Usuń
  11. Ewo, piękne prace:) Uwielbiam różane motywy:) Cieszę się, ze dotarłam do Twojej pracowni:))) bo bardzo tu interesująco. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. :) Bardzo się cieszę, że spodobało się Tobie w moich skromnych progach na tyle, że zechciałaś rozgościć się na dłużej. :))
      Serdecznie zapraszam
      Pa, Ewa

      Usuń
  12. Zatem serdecznie witamy w Szufladzie!
    Chustecznik piękny.
    Z żabocikami mu do twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe powitanie... i miłe słowa. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Witaj Ewo,"przegapiłam" chyba 2 lub 3 posty.Nawet nie wiem jak to się stało,ale znam odpowiedź.W tym tygodniu usiłowałam "przepracować "podwójnie ,odrabiając część czerwca.Znasz temat.
    W efekcie tydzień przeleciał migiem i na nic czasu nie miałam,bo lekcje od rana do wieczora!
    Poczytałam teraz w przerwie od zaległych prac domowych i...jak zwykle przecudne Twoje prace i zdjęcia spowodowały uśmiech na twarzy i chęć do dalszej pracy.
    Chyba ten ostatni chustecznik z żabocikiem najpiękniejszy:)
    Życzę wygranej i pozdrawiam.Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, zaraz przegapiłam! Jak człowiek zaganiany, to czasu na wszystko barkuje. Ale braki w czytaniu szybko można nadrobić. ;)
      Dziękuję, to fajnie, że się podoba.
      Całuję, Ewa

      Usuń
  14. Piękne i bardzo eleganckie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe cudeńka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Iście romantyczny zestaw.Trzymam kciuki za Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś róży mi się zachciało. ;) Dziękuję Iguś. ;)

      Usuń
  17. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się jak najszybciej pochwalić. ;)
      Pa, pa

      Usuń
  18. Kciuki trzymam, umiejętności "dekupażowych" zazdroszczę ;) Właśnie sobie pomyślałam, że mogłabym sobie wyczarować chustecznik i pudełeczko na płyty. Takie swoje, przecierane. Tylko skąd wziąć czas ?! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czasu zawsze brakuje - mnie też! Latam i go gonię, czasem złapię i wtedy mogę coś zrobić. ;)) Też go pogoń! :)
      Pa

      Usuń
  19. Nie można leczyć, bo świetnie ci wychodzą. Rób kochana a my będziemy oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znajome róże a jak pięknie się u ciebie komponują :) Zwiedzam Twojego bloga juz od dłuższej chwili i bardzo podobają mi się Twoje prace :) Gratuluję talentu do postarzania i nadawania przedmiotom piękniejszego zycia :) Pozdrawiam eda z dodeco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...