sobota, 2 sierpnia 2014

Mini post jednego zachwytu



Przedwczoraj dostałam tę hortensję w niespodziewanym prezencie od kuzyna. To, co prawda kuzyn męża, a nie mój, ale tak go uwielbiam, że go sobie przywłaszczyłam. :) Tak więc, ten oto MÓJ ukochany kuzyn przywiózł mi tę oto przewspaniałą, przeogromną i absolutnie cudowną hortensję zupełnie nieświadom jak wielką radość sprawił mi tą niespodzianką!




Od dwóch dni chodzę jak w transie i oczu nie mogę od niej oderwać. Co na nią spojrzę to buzia mi się śmieje i serce wraz z nią. Nie zawiozę jej na razie na działkę, bo muszę się nacieszyć jej widokiem i namyślić nad wyborem najwłaściwszego dla Jaśnie Królowej miejsca. A może zostawię ją na balkonie? Patrzeć na Królową każdego dnia było by miło. ;) Piękna jest z każdej strony, w każdym szczególe i w ogóle! ;))


Dlatego wybaczcie, ale dzisiejszy wpis powstał spontanicznie i jest to mikroskopijny post o jednej hortensji. :))

Całusy
Ewa

P.S.
Kto by nie kochał takiego kuzyna? :))
E.


28 komentarzy:

  1. Wow,rzeczywiście wielka i jakie duże ma kwiaty! Piękna!!! Ja uwielbiam hortensje,zrywam sobie na bukiety na osiedlu ;p Ale niestety już zaczynają przekwitać ;[
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, lecz ta powaliła mnie na kolana. ;)
      Pa

      Usuń
  2. Hortensje, moje królowe "ogrodu":) Kocham wszystkie odmiany i gatunki i one mnie chyba też, bo nawet po srogich zimach pięknie kwitną:) Taką pozostawioną w doniczce łatwiej chronić przed mrozem, ale niestety w doniczce nigdy nie rozrośnie się tak, jak w ogrodzie i kwiatki też z czasem są coraz mniejsze. Różową można "przefarbować" na niebieską będzie Ci pasowała do bramy i płotka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziłałam, widziałam. ;) Może chociaż przez ten sezon... przezimuję ją właściwie, a potem może jedank na działeczce wyląduje. :) Na razie koloru nie zmieniam, bo ma prześliczny! Ale za rok... ;)

      Usuń
  3. Cudna jest! Ja też kocham hortensje i przygarnęłabym wszystkie, gdybym mogła:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna,sama bym się zachwycała:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, też bym kochała takiego kuzyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuzyn ma oczywiście dużo więcej zalet niż obdarowywanie mnie hortensjami. ;)) Ale teraz zaskoczył mnie na całego!
      Buziaki

      Usuń
  6. Może niech zostanie jeszcze na tym balkonie i cieszy twe oko co rano:)
    Pozdrawiam (już słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak też sobie myślę... :)
      Pozdrawiam (cały czas słonecznie) ;)

      Usuń
  7. Wyjątkowy okaz! Niech jak najdłużej cieszy Wasze oczy i serducha! Gratuluję tak sympatycznego kuzyna:)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowy! Dziękuję, ale to taki kuzyn to nie moja zasługa. ;)
      Buziaczki

      Usuń
  8. Hortensja cudowna !!! Kuzyn ma wyczucie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chroń Ślicznotę przed słońcem...
    zwłaszcza te odmiany wyjątkowo nie znoszą słońca, no... dbają o cerę;)
    Słońce przypala je...i niszczeją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wcisnęłam ją pod stół. ;)) Blat robi za daszek, a ja mam ją cały czas na oku. :) Chociaż muszę przyznać, że typowy cień, to jednak nie jest. Słoneczko niektóre kwiaty liże... Poobserwuję, gdy zauważę, ze coś się dzieje z nią nie tak, zrobię cień na medal. ;)

      Usuń
  10. Rzeczywiście jest piękna, a moja od trzech lat siedzi w ziemi i ani razu nie kwitła ;(((

    OdpowiedzUsuń
  11. Może przemarza, bo hortensje ogrodowe kwitną na zeszłorocznych pędach. Jak zmarzną zimą, albo wiosną to już nie zakwitną tego roku, dlatego warto je kopczykować na zimę lub owinąć agrowłókininą. No i oczywiście nie ciąć wiosną! :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna :) i kolor niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam hortensje w tym kolorze. Fajnie mieć takiego kuzyna, obdarowywacza ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hortensje to moja wielka miłość. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna hortensja i wcale się nie dziwię że oczu nie możesz od niej oderwać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...