środa, 28 czerwca 2017

Zimowe ptaszki w środku lata

Bardzo dziwnie tworzy się świąteczne kartki, gdy za oknem gorąco, słońce przygrzewa i słychać brzęczenie owadów. A tu trzeba z letniej aury przenieść się w ten magiczny czas, w atmosferę iście zimową. Już wcześniej u dziewczyn skrapujących obił mi się o oczy pomysł na tworzenie bożonarodzeniowych kartek przez cały rok tak, by gdy nadejdzie ten zwariowany świąteczny czas, karteczek na tę okoliczność mieć już dość i nie denerwować się, że jeszcze trzeba życzenia na czymś napisać. ;) Dla takiej zakręconej osoby jak ja, to pomysł wręcz idealny. ;)

NINJA ;)

Powiem szczerze, że u Uli K. z Kulskowa skusił mnie ptaszek, bo je uwielbiam. Zawsze i wszędzie. A w zimowej odsłonie są, moim zdaniem, takie wzruszające. Na czerwcowej kartce, według wytycznych Uli miał znaleźć się ptaszek - takie było jedyne zalecenie. Wybrałam obrazek i pasujące papiery w kolorze zimowego nieba, kilka dodatków i powstała taka trochę mroźna kartka:



Z kolei w "Świętach na okrągło" u Inki z Klonowej trafiłam na inne niż zazwyczaj wyzwanie. Inka nie podała żadnej inspiracji czy  podpowiedzi, tylko składniki na stworzenie kartki. ;) Nie było łatwo, to mało powiedziane. Już myślałam, że się poddam i zacznę od przyszłego miesiąca, bo nic mi nie wychodziło, ale że mania kartkowania mnie dusiła, to nie miałam wyjścia. ;)


Wytyczne:
  • 3 różne papiery (plus baza) - to było do zrobienia.
  • 3 prostokąty różnej wielkości (mogą być kwadraty) - nie wiem dlaczego, ale strasznie trudno było mi upakować te 3 figury i kółko poniżej.
  • 3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp) - u mnie drewniany guziczek, b perełki do tego tylu nie pasują
  • 1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki) - nie bardzo wiedziałam, na co się zdecydować i jak to połączyć z tymi prostokątami ;)
  • 1 napis - w miarę szybko się zdecydowałam (bo nie miałam za dużego wyboru) ;)
  • 1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie) - u mnie sznurek, mam nadzieję, że też się liczy ;)

W rezultacie wyszło takie oto lekko rustykalne coś:



Zatem do Inki na Święta na okrągło zgłaszam tę karteczkę:




Z kolei do Uli na Kartki - Boże Narodzenie zgłaszam obie karteczki, gdyż obie są z ptaszkami.




Pozdrawiam dziewczyny i żegnam się z Wami ptaszkiem, który zaglądał do mnie przez okno z balkonowego winobluszczu - pewnie był  bardzo ciekaw, jak mi wyszły kartki! ;)
 

Uściski przesyłam
Ewa


46 komentarzy:

  1. Karteczki są przeurocze. I jak tu nie kochać świąt :-) Zadziwia mnie, że potrafisz tak z bliska sfotografować te słodkie ptaszory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, bo mam stół tuż przy oknie balkonowym i lufę teleobiektywu! :)))

      Usuń
  2. Świetna zimowa karteczka, z lekka chłodzi w upalny dzień przywołują zimową aurę. Jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności geometryczno-artystycznych. Piękna mieszanka i perfekcyjne dostosowanie się do kartkowego regulaminu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marysiu. :) To była prawdziwa geometryczna ekwilibrystyka. ;)
      Uściski serdeczne

      Usuń
  3. Cuuuudowne karteczki !!! :))) To na prawde Suuuper pomysl :)) Ja powinnam juz zaczac gwiazdki i bombki robic na swieta ,trzeba cos z tym zrobic :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, to zabieraj się do roboty, zaraz Święta! ;))
      Dziękuję i pozdrawiam! :))

      Usuń
  4. Wspaniałe :) Kartki boskie a zdjęcia perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki cudne, ale Ninja Ci skradł widowisko, rewelacyjne zdjęcie:-D Ja tak wyglądam jak się zabieram za takie wezwanie jak kartki :-D Delikatność tej pierwszej karteczki mnie uwiodła, a za tą drugą to Ci się jakiś kartkowy Nobel należy, bo ja bym w życiu tyle na jednej kartce nie zmieściła, a do tego z takim efektem. Pozdrawiam gorąco, oj bardzo gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninja uwielbiam i nie gniewam się na niego!
      Ha, ha, trafne spostrzeżenie, w takim razie też mam coś z Ninja. :-)
      Dziękuję Ci ślicznie za ten komplement, bo sama nie wiem czy ona wyszła.
      Również gorąco Cię odpozdrawiam. :-)

      Usuń
  6. Nie wiem co piękniejsze, te ptaszki czy kartki;))) Ptaki pięknie sfotografowane, a kartki wykonane z wielką precyzją i pomysłem:) I wiesz co...masz piękny płotek:)))) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, lubię łapać ptaszki w obiektyw. ;-) I lubię kartkować. :-)
      Ten plotek kosztował mnie sporo wysiłku, ale to malowanie i szlifowanie opłacało się. Ale już więcej nie powtórzę tego sposobu malowania na takiej dużej powierzchni!
      Uściski

      Usuń
  7. Czytam tu komentarze, i każdy trafiony :)
    Bardzo się cieszę i gratuluję, bo wyzwanie nietypowe, to że niełatwe - nie wspomnę ;)) bo wszyscy uciekną! Tym bardziej podziwiam kartki, obie udały się znakomicie. A ptaszorki zawsze mile widziane, na balkonie i w pracach - są urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, to jak Ty mówisz, że nie było łatwe, i że się udały, to zaraz jak te ptaszki odfrunę z radości! :-)
      Dziękuję i cieszę się, że do Ciebie trafiłam. :-)

      Usuń
  8. Prześliczne kartki! Gratuluję talentu:) A zdjęcia ptaszków - The best -piękne kadry:)
    Dobrego dnia Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki są piękne i bardzo klimatyczne. Zdjęcia świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kartki!!! Wspaniałe zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki cudowne! Cieszę się, że spodobał Ci się temat, bo jest co podziwiać :) a masz rację, że trochę dziwnie robi się kartki w lecie, a my tak już drugi rok :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, temat bardzo wdzięczny. :-) Od września będzie lepiej, chyba że sierpień nie dopisze, to wcześniej. ;-)
      Ja również dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Ojej, chyba nie byłabym w stanie teraz tworzyć czegoś świątecznego :D cały rok czekam na długie dni, zielone drzewa, i grzejące słońce... Wolę teraz myśleć, że zima nie istnieje... :)
    Dlatego tym bardziej podziwiam to, że tak wspaniale udało Ci się uchwycić nastrój świąteczno-zimowy - szczególnie spodobała mi się pierwsza karta, jest prześliczna :) absolutnie doskonała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, troszkę ciężko się przenieść w zimowe klimaty. ;)
      Justynko, dziękuję Ci Kochana! :))

      Usuń
  13. Piękne, zachwycające, urzekające karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, wcale nie widać, aby jakąś trudność ci sprawiły. Wspaniałe ujęcia wróbelków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie Tinko! I pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  15. i zdjęcia i kartki udane :) taki wakacyjno-świąteczny nastrój :) super

    OdpowiedzUsuń
  16. Ninja zaprezentował się z każdej strony. :-) Super kartki - wyszedł zupełnie ptasi post. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, dopracowane kartki! Nie umiem zdecydować, która bardziej mi się podoba ;) Pierwsza urzeka delikatnością, natomiast druga - kompozycją i doborem elementów - świetnie je ze sobą zgrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje słowa! <3 Cieszę się, że jesteś.:)

      Usuń
  18. Twoje ptaszki rozczulające...i te z kartek i te z fotek :)
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe ptasio-zimowe kartki! Wróbelek za oknem inspiruje do tworzenia pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - wróbelki raczej odciągają uwagę od prac.;)) Trudne jest się przy nich skupić! :))

      Usuń
  20. Ptaszki - świetne i te na kartkach również. Jak mam być szczera to pierwsza podoba mi się bardziej, ale wyzwanie Inki nie było takie łatwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, ja też z pierwszej jestem zadowolona ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak cudnie wykonane! Świetny klimat i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, od doświadczonej koleżanki taki komplement cieszy podwójnie! :))

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...