poniedziałek, 17 września 2012

Kredki elegancko ujarzmione


Myślę, że większość z Was, która ma córeczki, ma też porozrzucane wszędzie kredeczki. ;) Dziewczynki uwielbiają rysować, malować, wycinać i przyklejać – czyli słowem wyżywać się twórczo. Nie inaczej jest z moją Rodzynką. Oczywiście najlepiej w pokoju dziennym (bo co to za przyjemność rysować w swoim, będąc odizolowaną od świata rodzinnego!). Przerabiałam już różne sposoby uporządkowania tych „narzędzi” twórczych – a to kubeczki, a to puszeczki, a to przeróżne pudełeczka, oryginalne opakowania etc. Plastikowe kolorowe pojemniczki nie pasowały nie tylko wyglądem (gdy wena twórcza dobiegła końca, trzeba je było i tak chować do szafki), ale także ich funkcjonalność się nie sprawdzała. Kubeczki się przewracały, w mniejszych pojemnikach dłuższe kredki się nie mieściły, a w większych „ogryzki” się gubiły. W końcu się zdenerwowałam i zrobiłam mojej artystce taki pojemnik, który może cały czas stać na wierzchu.





Kolorystyka „salonowa”, reliefy pasujące do doniczki ze storczykami (który niedługo zakwitnie!) i innych zawijasów. Córcia zadowolona, mama zadowolona, a kredki w końcu elegancko ujarzmione są zawsze po ręką.
A przy okazji zabawy reliefami, wymodziłam w tym samym stylu kwadratowy chustecznik do sypialni. Jest nieduży, więc nie zabierze zbyt wiele miejsca na stoliczku nocnym.






Pozdrawiam "katarowo" (no zaczęło się!)

Ewa

4 komentarze:

  1. Oj to fajnie masz, że tak ujarzmiłaś te kredeczki ;) Ja, mimo że córci non stop robię pudełka lub inne pojemniki, wciąż znajduję kredki , flamastry to tu to tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego się chyba nie uniknie i najpiękniejsze pudełeczka nic tu nie pomogą, ale jest duuużo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ten kolor rózu , a pomysl na kredki ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo gadać... wspaniałe pudełeczka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...