czwartek, 14 lutego 2013

Moje pierwsze Candy

Udało się. Nic nie stanęło na przeszkodzie i mogę ogłosić swoje pierwsze Candy. :)) Wybrałam ten dzień, bo choć za Walentynkami nie przepadam, (wolę naszą Sobótkę, czyli Noc św. Jana), to jest to jednak nie tylko dzień zakochanych, ale także dzień, w którym można innym okazać sympatię. I poprzez to dzisiejsze Candy chciałabym powiedzieć, że Wasze odwiedziny, pozostawiane komentarze, okazywana sympatia sparwiają mi dużą radość. Nieraz zastanawiałam się, czy aby nie zaprzestać pisania, bo co tu owijać w bawełnę, zajmuje to trochę czasu. Trzeba coś sensownego napisać, zrobić zdjęcia, potem wybrać te nadające się, zestawić je ze sobą, etc. Odwiedzanie innych blogów też zajmuje czas. Ale z drugiej strony bardzo lubię te moje chwile "skrobania" na klawiaturze i Wasz odzew. I jak tu zrezygnować z chwil radości? :)) Mogłabym nawet etatowo się tym zająć - tylko kto wypłaci pensję? ;) 

Cieszę się, że to bajdurzenie na temat różnistych wycinków mojej codzienności przypadło niektórym do gustu. Przy tej okazji chciałam baaardzo podziękować wszystkim osobom, które polubiły mnie na tyle, że zaglądają do mnie regularnie. Oraz tym, które z własnej i nieprzymuszonej woli zdecydowały dołączyć do grona Obserwatorów. Jest mi niezmiernie miło, że jesteście. Odbieram to jako dowód sympatii i zaufania. Dziękuję.

A teraz koniec lania wody, oto niespodzianka:

Tak mi się spodobał efekt chustecznika, jaki niedawno zrobiłam dla córeczki (TU można zerknąć), że postanowiłam zrobić jeszcze raz, tym razem dla Was, dlatego bardziej naturalny i neutralny w kolorze. Jest on bejcowany na kolor dąb rustykalny i wybielony woskiem. Ma żabocik i drewniany dekor. Myślę, że bedzie pasował do większości wnętrz. :)


A teraz krótko uzasadnię, dlaczego uwielbiam chusteczniki. :)) Mając takowy, nie trzeba się już przejmować kolorem opakowania zakupionych chusteczek. Może być w najbardziej bajecznych i odjazdowych kolorach! :) Pakiet chusteczek wyciągamy, kolorowe tekturowe pudełeczko wyrzucamy, a zawartość lokujemy w chusteczniku "eleganckim", pasującym do wnętrza salonowego, sypialnianego, łazienkowego, etc. :)




Tak zwane warunki uczestnictwa w Candy nieco zmodyfikowałam. W związku z tym, że Candy (cukiereczek) jest rodzajem podarunku, a prezenty (szczególnie cukiereczki) :) powinno się dawać bezinteresownie, dlatego nikogo nie przymuszam do stania się obserwatorem mojego bloga. Jeśli znacie mnie już troszkę, to wiecie zapewne, że nie chodzi mi o bicie rekordów popularności. Nie bardzo mi się podoba wymóg przyłączenia się do grona obserwatorów jako warunek konieczny wzięcia udziału w zabawie, dlatego rezygnuję z tego. Dzięki temu wiem, że osoby, które dołączają do grona obserwatorów, robią to, bo mają na to ochotę, a nie dlatego, że muszą - są przez to dla mnie cenniejsze. 
Poza tym wszystkie anonimowe osoby niech nie zostawiają swoich maili pod komentarzem - toż to istna pożywka dla spamerów. Poza tym chcę uszanować Waszą prywatność. Jeśli wygra osoba anonimowa, poproszę ją o przesłanie swoich danych na mój adres mailowy. Tak chyba jest lepiej?

A zatem moje warunki: ;)

1. pozostawienie jednego komentarza pod tym postem
2. osoby anonimowe proszę o podpisanie się imieniem
3. osoby blogujące mogą, ale nie muszą, podlinkować zdjęcie z informacją o Candy na swoim blogu
4. termin zabawy do 7. marca, a losowanie i ogłoszenie wyników w Dniu Kobiet. :)


Z wyrazami sympatii
Ewa

P.S.
Nie będę odpowiadać pod dzisiejszym postem, bo nie wiem, czy to nie przeszkodzi blogowej maszynie losujacej w pracy?

95 komentarzy:

  1. Pierwsza:)chyba?:)oczywiście Ja chce:)Ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny - przyłączam się do zabawy.
    Także nie przepadam za Walentynkami i szkoda mi, że nie obchodzi się tak głośno właśnie Nocy Świętojańskiej.
    Bardzo podobają mi się Twoje zmiany w zasadach candy - masz rację, co do obowiąku dołązenia do obserwatorów - milej gdy ktoś dołączy z sympatii a nie musu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością się zapisuję :) Wspaniały chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne:) Bardzo chętnie zapisuję się i staję w kolejce, obserwatorem już jakiś czas jestem:)
    pozdrawiam serdecznie:)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra jest, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, obserwuję od dawna, bo lubię:), masz rację z modyfikacją!!! Zapisuję się, bo mnie urzekł cukieras:),

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oczywiście też staję w kolejce do maszyny losującej,
    z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się zgłoszę:-) Piękny chustecznik!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o takim chusteczniku więc i ja przyłączam się do zabawy!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny chustecznik przygotowałaś , więc zapisuję się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczny, chętnie ustawie się w kolejce:) pozdrawiam i zapraszam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny!!! Super wpasowałby się w klimat w moim mieszkaniu, dlatego ochoczo się ustawiam w kolejce Agnieszka C.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, nie wiedziałam, ze dodawanie danego bloga do obserwowanych musi być wymagane w Candy. Osobiście nie chciałabym, żeby ktoś mnie obserwował tylko dla nagrody, najważniejsze jest dla mnie to, żeby moje robótki się podobały, a nie zbieranie obserwatorów.
    Oczywiście tym przydługim wpisem ustawiam się też w kolejce po nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz jak taki chustecznik by mi się przydał. Rewelacyjny!
    Chętnie przyłączę się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam i chętnie biorę udział w Candy:) Chustecznik jest urzekający, dlatego grzechem byłoby się o niego nie postarać:) Już zaczynam trzymać kciuki za szczęście w losowaniu:) Ale byłby świetny prezent na Dzień Kobiet:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choć miałam już tego nie robić ;), widząc taki piękny chustecznik u kobietki z piękną duszą, nie mogłam się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chustecznik jest prześliczny !!! ... staję więc w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znalazłam się tu przypadkiem, zwiedzając blogi i ciesząc oczy między innymi Twoimi dziełami.
    Z przyjemnością ustawie się w kolejce a przy okazji zapraszam w wolnej chwili do siebie, gdzie umieszczony będzie banerek o Twoim candy:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały. Idealny do mojego pokoju. Pozdrawiam serdecznie, Kasia_S

    OdpowiedzUsuń
  20. Spróbuję szczęścia !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Chustecznik jest prześliczny.Wykonany techniką zupełnie mi nieznaną:) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny chustecznik :) zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny chustecznik - właśnie marzy mi się taki do salonu :))) Chętnie się ustawiam w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    dodałam baner i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również wezmę udział. Fakt faktem dopiero odkryłam Twojego bloga, ale na pewno będę go odwiedzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią stanę w kolejce po śliczny chustecznik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce :) Mam na imię Kasia :) Nie posiadam bloga dlatego zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla takiego zasmarkańca jak ja prezent idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapiszę się i ja, bo katarów i glutów u nas w rodzinie dostatek (uff, alergicy) :)

    Na blogu informacja zostawiona i zapraszam do siebie:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  30. Ewo, nie wyobrażam sobie, żeby mnie tu nie było, więc zapisuję się w kolejkę pod numerem 30. Chustecznik byłby świetny do pokoju mojej Oli. Może raz na 100 lat dopisze mi szczęście i będę zwycięzcą w losowaniu... Aaach! A skoro zaczęłaś już coś tworzyć, to chyba znak, że wróciło Twoje zdrówko i siły. Mam nadzieję, że tak właśnie jest (czego życzę Ci z całego serca). Przecież wiosna powoli kuśtyka w naszą stronę, więc należy skończyć z zimowymi "fanaberiami" i przestać wreszcie chorować, czyż nie...? Pozdrawiam! Ewa z Zaspy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest cudowny... CUDOWNY!!! Ustawiam się, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj.
    Przyznam, że dawno nie czytałam tak sensownego, poukładanego i całkowicie szczerego uzasadnienia dla ogłoszenia zabawy typu candy. Gratuluję i chylę czoła. Z wielką przyjemnością będę czytać kolejne Twoje wpisy, dlatego z chęcią przyłączam się do grona obserwatorów.
    Masz fach w ręku. Chustecznik jest przepiękny. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Stara Winiarnia

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, zapisuję się bo pudełeczko piękne.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, Zapisuję się, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ze względu na złośliwe anonimy zmodyfikowałam zasady swojego Candy, mimo to zapraszam do siebie :)

      Usuń
  35. Tworzysz piękne rzeczy, chustecznik wygląda przepięknie i ten drewniany dekor, stanę i ja w kolejeczce po niego :D
    Spodobało mi się jak napisałaś że nie zmuszasz do obserwowania :D ja tez nigdy nie miałam takich zasad w moich zabawach, bo przecież czy nie jest o wiele milej dla nas gdy ktoś nas zaobserwuje bo do nas trafił i spodobał się mu nasz mały kącik a nie dla tego gdyż został przymuszony przez zasady ;)Pozdrawiam Cie ciepło.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczny upominek! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie i zostanę na dłużej:) Przy kazji zapraszam do siebie...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  37. wow cudo idealny do mojego saloniku pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  38. Najpierw pobuszowałam po Twoim blogu, spodobało mi się sporo rzeczy, tu i ówdzie coś skrobnęłam, a że zamierzam wracać, to się dopisałam do listy obserwatorów. I z nadzieją wielką zapisuję się na candy, bo pudełeczko na chusteczki jest cudnej urody i chętnie bym je przygarnęła :) Banerek u siebie zaraz umieszczę, niech inni też spróbują szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudeńko :) ja też się zgłaszam!
    Pozdrawiam
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ewo,właściwie nie miałam tu się wpisywać,choć chustecznik cudny jak wszystko czego się tkniesz.U mnie pudełka z chusteczkami obowiązkowo stoją w kilku miejscach,ale pudełka te nie mają swoich tak pięknych domków.
    Nie dla nagród tu zaglądam.Nie wiem nawet co i jak zrobić,by nie być anonimem.
    Nie wiem co to ten obserwator,choć pewnie jakbym poczytała...
    Ale nie po to tu zaglądam.Ciągnie mnie do Twoich przepięknych opisów,przepisów,
    pomysłów,własnoręcznie wykonanych dzieł.
    I to jest dla mnie najważniejsze.
    Ściskam.Olka

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładny, taki naturalny. Podoba mi się.
    info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudasny, pasowal by mi do sypialni :-). Wiec staje w kolejce po niego i ja :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Pozwoliłam sobie dodać info o rozdaniu na mojego nowego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  44. a to i ja sobie pozwole dopisać
    pozdrawiam Daniela
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Chustecznik przepiękny. W planach mam również wykonanie co najmniej 6 chusteczników, do każdego pomieszczenia, ale nawet nie kupiłam jeszcze żadnych materiałów. Co do zmian w zasadach, jak najbardziej popieram ;) Również jest mi miło jak ktoś po prostu dołącza, bo mam nadzieję znajduje u mnie coś ciekawego :) Mam też taką zasadę, że uczestniczę w Candy u osób, których blogi mnie interesują i które właśnie chcę obserwować i u których można wygrać coś, co rzeczywiście mi się podoba lub przyda :) Z miłą chęcią dołączam się do zabawy :) Iza

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem właśnie przed remontem i odgracaniem swojego mieszkania i taki chustecznik idealnie pasowałby do nowego wystroju , wiec podisuje sie do zabawy .Pozdrawiam gorąco dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  47. Staje w kolejce po takie cudeńko iwona.macalka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowny ten chustecznik!! Bardzo dziękuję za mozliwość udziału w zabawie! Staję w kolejce :)

    Pozdrawiam,
    nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętna na Candy! :)
    kastanko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam i z radoscia wezme udzial w losowaniu tak slicznego chustecznika.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Kobieto. Mój TŻ jest stolarzem. I to nie takim o wziętym z jakiejś tam choinki, tylko z naprawdę przepięknie poparzonej buczyny, przeżartej wszelkim grzybem, jaki tylko znalazł się w lesie i okolicznych łąkach. Jeśli wiesz, o czym mówię :)
    Ja sama skrobię w drewnie raczej relaksacyjnie, w ramach zrobienia sobie kilku wisiorków i kolczyków, ale Twoje... Mmm. Aż miło się patrzy :)
    Drewniaki, wszędzie drewniaki jednak.
    Przyłączam się do losowania. I obserwuję bacznym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny, prześliczny ten chustecznik! Dokładnie w moim klimacie, zatem ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :) I dołączam do obserwatorów, bo ładne rzeczy tu pokazujesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. oczywiście się zapisuję, piękny chustecznik

    OdpowiedzUsuń
  55. Chustecznik niesamowity. Mam nadzieję że szczęście mi dopisze i otrzymam piękny prezent na Dzień kobiet hihi. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu :)
    megi1011@op.pl
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny chustecznik, uwielbiam przedmioty z takimi dekorami. Chętnie się zapisuję:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja jednak dołączę :)
    Fajnie, że zorganizowałaś CANDY, bo mogłabym nigdy tu nie trafić!
    Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, jakoby zostawianie swojego maila 'gdzieś' było pożywką dla spamerów. A potem dostaje 30 wiadomości w spamie dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Właśnie taka rzecz mi się marzyła, bo wg te kolorowe pudełka nie pasują do mojego korytarzu.
    lubieciekocie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. A co mi tam, też się zapiszę. Może będę mieć szczęście.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  60. trafiłam tutaj przypadkiem, ale zaczyna mi się podobać
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem tu pierwszy raz i nie ukrywam, że trafiłam do Ciebie przez zalinkowane u któregoś z blogerów candy. Ale z przyjemnością zostaną na dłużej, bo przejrzałam trochę postów i Twoja twórczość cieszy moje oczy. Więc będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Niby zwykłe chusteczki, a prezentują się niesamowicie elegancko ;) Pozdrawiam ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się!:)
    slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Chustecznik jest rewelacyjny :).


    Chętnie przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj :) gratuluję debiutu Candy !!! Bardzo śliczne pudełeczko. Pozdrawiam i zapraszam Basia

    OdpowiedzUsuń
  66. pudełka, pudełeczka i ... ja bardzo lubię rzeczy ręcznie robione, szyte lub malowane :)i serdecznie zapraszam
    http://pomysly-na-minute.blogspot.com/
    pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Twoje chusteczniki mnie urzekły - ustawiam się w kolejce z niecierpliwością :))
    pozdrawiam i zapraszam: sen-o-piwonii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też uwielbiam chusteczniki, nawet z tektury nie wyciągam, tylko ładuję całość do środka. Zapisuję sie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciepły, piękny, klimatyczny blog, trafiłam tu dzięki candy i ogromnie się cieszę, zostanę na dłużej bez przymusu bo to sama przyjemność :) Skrzyneczka cudowna, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zajrzałam przypadkowo, zostanę na dłużej. I oczywiście stoję w kolejce po nagrodę;)

    Wpadnij też do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  72. jest prześliczny, stawiam swoje pierwsze korki,a nóż może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam Decoupage dlatego z chęcią przygarnęłabym chustecznik :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo mi się podoba Twoja skrzyneczka na chusteczki! Zresztą nie tylko to. Powoli zapoznaję się z Twoim blogiem, bardzo tu miło:) Zostawię sobie coś na jutro:) Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale piekny ten chustecznik:) Moze akurat sie uda..? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam, świetne candy, chętnie spróbuję sił:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Chustecznik jest fantastyczny, wprost wspaniały. Dlatego staję w kolejkę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Lubię skromne rzeczy i dlatego zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękny chustecznik :)
    Staję w kolejkę i nieśmiało zapraszam na moje słodkości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie mogę nie ustawić się w kolejce - więc jestem!

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam,staje w kolejce,pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  82. Wiem ,że późno, ale może się uda . Piękny ;**
    marta0909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się:)
    dodałam baner i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  84. witam, wspaniałe dzieła chętnie zaglądam na twojego bloga, z wielką chęcią wezmę udział w zabawie, pozdrawiam. Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się! bardzo fajny blog:) obserwuję i mam nadzieję, na wygraną! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne candy, dołączam z przyjemnością chyba prawie na samym końcu :-) Pozdrawiam
    http://sweet-arthome.blogspot.com/
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Tylu chętnych... ale nie mogę przejść obojętnie, chustecznik rewelacyjny!! Oj chciałabym taki mieć... ;)
    pozdrawiam cieplutko a i do obserwatorów dołączam bo pięknie tu u Ciebie :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zdążyłam:)zapisuję się na to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie przyłączę się do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Cieszę się, że ogłosiłaś candy, bo dzięki temu tutaj trafiłam. Piękny chusteczki, rzutem na taśmę zapisuję się w kolejce chętnych na niego.

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam, cudo! I ja chyba jeszcze zdążę..... Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  92. O tak chetnie się zgłaszam .
    i zapraszam Cie na Candy do mnie-aga

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnie dołączam do zabawy, wybieram chustecznik numer 2.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy:)
    Marzena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...