niedziela, 6 sierpnia 2017

Nostalgicznie

Ostatnio, jak zapewne zauważyłyście, biorę udział w wielu wyzwaniach. Traktuję je jako mobilizację do twórczych prac, jako kreatywne pobudzenie szarych komórek, ale także jako inspirację, a zarazem przyjemną naukę. Nie na wszystkie mam oczywiście czas, choć oczy świecą się na wiele z nich, to niestety nie umiem jeszcze rozciągnąć doby. ;) Zauważyłam, że jednym z takich wyzwań, które jednocześnie stanowi dla mnie prawdziwą lekcję są tak zwane lifty. Nie dosyć, że prezentowane kartki są cudnej urody, więc już sama inspiracja taką kartką jest świetna, to jeszcze można, a właściwie trzeba takową elegancko skopiować! ;) Dla mnie jest to niesamowity krok naprzód w zgłębianiu scrapbookingu, przełamuje niepewność w komponowaniu i ogólnie dodaje odwagi w  tworzeniu. Dlatego z czystą przyjemnością zabrałam się za lift pięknej kartki Ewy S. ogłoszony na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy. 


Po raz pierwszy zrobiłam kartkę kombinowaną, czyli nie jakiś zwykły kwadrat czy prostokąt a kartkę typu "fiku miku". ;) Dla mnie to odkrycie na miarę Ameryki! Od tej pory moje twórcze horyzonty poszerzyły się jak bary kulturysty przed mistrzostwami Bodybuilding! ;) I mogę kombinować. ;)


 Zgłaszam mój lift na wyzwanie do Towarzystwa Dobrej Zabawy.

Tworząc tę kartkę wykorzystałam papiery Lemon Craft z serii House of Roses, w których się po prostu zakochałam! Jak dla mnie są obłędne. Kartki same wychodzą ślicznie, nawet u niedoświadczonego twórcy. ;) Są pięknie nostalgiczne, dlatego poszłam za ciosem i zrobiłam kolejną karteczkę. I wiem, że nie ostatnią z tej kolekcji. 


Oczywiście teraz widzę, że mogłam ją zrobić bardziej przestrzennie, tak jak i lift Ewy, ale to ten brak odwagi i doświadczenia jeszcze mnie blokuje, ale będzie lepiej! 



Myślę, że mogę ją zgłosić na pierwsze wakacyjne wyzwanie Lato z Lemon Craft, pod tytułem "Powrót do przeszłości". Wyzwanie trwa całe lato, będzie ich w sumie cztery (drugie było świąteczne, więc u mnie pojawią się w sierpniu trzy zimowe karteczki wzwaniowe, a wczoraj pojawiło się już trzecie, dla mnie trudne, bo z użyciem zdjęcia lub grafiki, a tego nigdy nie próbowałam), ale można się zgłaszać cały czas i dodawać prace. Bardzo bym chciała zdążyć na wszystkie, ale jak to będzie - nie wiadomo... :) W każdym razie Dom Róż ze swoimi wyblakłymi barwami, pocztowymi kartkami i stemplami idealnie nadaje się do stworzenia kartki niczym starannie zachowanej pamiątki z przeszłości. Bo wspomnienia, te którym było dane przetrwać, prędzej czy później oblekają się w patynę przeszłości.


Na koniec, tak a propos wyzwań, chciałam poinformować, że mój niebieski łapacz zdobył trzecie miejsce w wyzwaniu Koronkowa robota. Bardzo dziękuję! :))



Dzisiaj żegnam się z Wami lekko nostalgicznie
Ewa


50 komentarzy:

  1. Oj, rzeczywiście nostalgicznie, delikatnie, pudrowo - cudnie!!! Bardzo się cieszę, że mogę sobie oglądać ten lift:))) Dziękuję za wspólną zabawę w TDZ. P.S. - gratuluję, łapacz jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje kartki to mistrzostwo! Cieszę się, że mogłam uczyć się na Twojej pięknej pracy! :)

      Usuń
  2. Dla mnie to nadal czarna magia co Ty piszesz o tym liftingu !!
    Ale kartka bardzo śliczna , aż żałuję , że to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - każdy ma jakąś czarną magię jak czarną dziurę! ;)))

      Usuń
  3. Wspaniałe wyróżnienie ale w pełni zasłużone. Karteczki piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. Dom Róż jest fantastyczny 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Ta pierwsza z zegarem ekstra:)
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudnie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень гармоничная открытка. Бумага хорошо сочетается с декором. И приятно, что именно в нащем блоге ТДЗ вы нашли для себя новую форму. Удачи!
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Я также радуюсь себя, что я отвесила сделаться лифт этого красивого листка.
      Приветы! :)

      Usuń
  8. Urocza kartka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję trzeciego miejsca. :) Kartka jest perfekcyjna. Bardzo mi się podoba. Taki uroczy zegar. Dla mnie perfekcja!!!!!!

    Życzę Ci bardzo udanego tygodnia. Ściskam z daleka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowna karteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Technika tworzenia kartek jest mi zupełnie obca i między innymi zachwycam się tym, co wytworzą inni. Jesteś mistrzynią w tej materii.Gratuluje sukcesu w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, dziękuję Marysiu, ale do bycia mistrzynią to mi jeszcze duuuużo brakuje. ;) Ale bardzo lubię to robić, a to najważniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz, że ja jeszcze takiej formy nie robiłam. Gdzie można kupić wywrotkę czasu?
    Papiery Dom Róż też bardzo lubię i od nich zaczynałam na poważnie moją zabawę ze scrapowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, one mają w sobie magię. Chyba nie może nie udać się kartka z tych papierów. :)
    Ha, ha, sama bym chciała wiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, kiedy ty jesteś w stanie wyczarować te wszystkie cuda skoro ja ewidentnie nie nadążam z czytaniem o nich. Tu musi być jakaś magia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagęszczam ruchy, jak to mówi mój przyjaciel. ;) Bez tego turbo przyspieszenia nie wiele bym zrobiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie i bardzo romantycznie:)Uwielbiam tą kolekcję papierów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności :) wspaniałe kompozycje, widać postępy w Twojej kartkowej działalności, i to ogromne... :) kolory są genialne, uwielbiam takie naturalne brązy, i wytarte pastelowe barwy.
    podoba mi się to, co piszesz o wyzwaniach i zabawach blogowych - czuję tak samo: są jak kreatywne iskry, mobilizują i zachęcają do rozwoju. Często uruchamiają wyobraźnię i dzięki nim robię coś, o czym wcześniej w ogóle bym nie pomyślała :)
    jeszcze raz gratulacje - łapacz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że postępy są już widoczne.;)
      Na mnie działają też często jak super motywator! ;)

      Usuń
  19. Gratulacje za zajęcie zaszczytnego miejsca na podium :)
    Ścisła czołówka widzę...:)
    Lubię kartki z motywem tarczy zegara. Cieszą oko Twoje prace :)
    Pozdrawiam z Górnego...ciągłe gorącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, no tak,trzecie miejsce jednak to podium! :))
      Dziękuję.:)
      U nas ciągle w kratkę. :(

      Usuń
  20. Jest nostalgicznie i cudownie, podobnie jak Ty, też zakochana jestem w tej nieziemskiej kolekcji Lemoncraft - jest wspaniale zaprojektowana dla osób ceniących bardzo kobiecy klimacik w stylu retro - uwielbiam. Dlatego też podziwiam dzisiaj Twoją karteczkę z podwójną radością - moje ukochane papierki i Twoja wspaniała kompozycja sprawiają że w najbliższy weekend nie będę się nudzić - robię lift, Twój jest urzekający i bardzo mnie motywuje. Fajnie że nabierasz odwagi i starasz się podnosić sobie poprzeczkę do góry, ja też cały czas się uczę a takie lekcje, które umożliwiają wykonanie swojej pracy na wzór innej są bardzo dobre.
    Nie da się skopiować, trzeba wczuć się w klimat i z własnych materiałów wydobyć ten czar i piękno, jakie jest uchwycone we wzorze - fantazja.
    Ale się rozpisałam, kończę, pozdrawiam i życzę dobrej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, wybacz z tego wszystkiego zapomniałam pogratulować Ci wyróżnienia w naszej zabawie na blogu DIY - no więc Serdeczne Gratulacje i zapraszamy do nas częściej. Pa :-)))

      Usuń
    2. Oj Ineczko, bardzo Ci dziękuję, że się rozpisałaś! :) Jest mi bardzo miło z tego powodu i cieszę się, że moja skromna praca zmotywowała Ciebie do zrobienia karteczki. Wyzwanie było do wczoraj, ale lift kartki Ewy trzeba spróbować zrobić i tak! :)) Ona robi cudne te karteczki.
      Dziękuję ślicznie, pewnie, że będę zaglądać. ;)

      Usuń
  21. Piękna kartka, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna kartka
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  23. przecudna kartka, wspaniała kolorystyka, bardzo mi się podoba, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny lift! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też kocham ten papier :-) od kiedy na niego spojrzałam pierwszy raz - zakochałam się. Pierwsza kartka wyszła super, ciągle dążę do fajnego efektu przestrzennego na kartce i tego żeby nie była nudna, ale urozmaicona, żeby coś się na niej działo ale wszystko było spójne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten papier ma coś w sobie. :) Ja się dopiero uczę, więc różnie wychodzi,ale lubię tak sobie podłubać. :)

      Usuń
  26. Kartki przepiękne, obie! Dom Róż to jedna z moich najulubieńszych kolekcji, z pierwszej wersji tych papierów powstało u mnie wiele kartek i scrapów. Ale muszę napisać, że poza pięknymi pracami i wspaniałymi zdjęciami, z ogromną przyjemnością czytało mi się treść notki :-) Dziękujemy za wspólną zabawę z Lemoncraft :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...