środa, 12 lipca 2017

Skrzynia z kwiatami


Mamy już lato! Choć lato jest w tym roku, jak wiecie, piękne inaczej i uparcie posuwa się po sinusoidzie słońca i deszczu, to jednak letni czas, nawet ten deszczowy ma swój urok. I nawet ja w końcu poczułam, że wakacje trwają. W pierwszym tygodniu ogarniałam to, czego nie dałam rady ogarnąć wcześniej, dlatego do chwil wolności organizm podchodził z wielkim niedowierzaniem -  a nuż okaże się, że po tym weekendzie czas do szkoły? ;) Zgodnie z zasadą, że człowiek zaczyna czuć, że jest na urlopie w drugim tygodniu, a dopiero w trzecim odpoczywa i się regeneruje, ja także zaczynam czuć, że chyba coś jest na rzeczy. :) Co prawda nie jestem na urlopie, ale jest lato.., bo jest, prawda? ;)


To nic, że w mojej skrzyni tarasowej róże od nadmiaru wody brązowieją i więdną. To nic, że w skrzyni z przekwitłymi bzami śpi nowy domownik. To nic, bo mam skrzynię, w której kwiaty będą się trzymać cały rok, a kocię nawet najmniejsze nie zmieści się nic a nic! ;)


Inspirację tę znalazłam na bardzo fajnym blogu DIY zrób to sam, na którym Ania z Project Gallias zachęca do zrobienia samemu takiej skrzyni pokazując krok po kroku jak ją wykonać. Gdy tylko zobaczyłam, serce mi zabiło mocniej i wiedziałam, że w wolnej chwili zabiorę się za ten projekt na pewno.

U Ani skrzynia ta jest kwadratowa a kwiatuszki płaskie, wykrojnikowe, ale ja, nie posiadając magicznych maszynek,  wiedziałam, że wykorzystam kwiatki, które mam na stanie.;) Skrzynię wydłużyłam do prostokąta, bo takie mam u siebie na balkonach :) i po to, by zmieścił się napis.

Muszę Wam powiedzieć, że pomysł na podziękowanie komuś taką skrzynią z kwiatami jest rewelacyjny! Kwiaty nie zwiędną i zdobić jakiś kącik czy półeczkę mogą długo. :)) Już planuję zabrać się za kolejną taką wersję, bo mam komu podziękować. ;)


Przy okazji mogę zgłosić moją pracę na rustykalne wyzwanie do Crafty moly, w którym ma być naturalnie, surowo i z motywem drewna. Myślę, że pasuje. :)


Pozdrawiam słonecznie
Ewa



51 komentarzy:

  1. Cudowna praca!!! Przepięknie się prezentuje!!! A kociak uroczy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie rustykalnie delikatnie:)
    kociamber uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha...Jest lato, łap słońce i nie puszczaj ;)
    Możesz nałapać nawet do skrzyni, idealnie wpisze się w tą śliczną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę łapać, gdy się pojawia, bo jak myślisz, co mam teraz za oknem? ;(

      Usuń
  4. Pięknie wygląda skrzynia z kwiatami. Śliczne kolory, super wykonanie.
    U mnie raczej słonecznie:) Tylko te burze - krótkie ale gwałtowne. Już nie wiem co lepsze?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) U nas niestety słoneczko pojawia się na krótko, ale nie tracę nadziei.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładna i romantyczna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to przepiękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że pomysł ze skrzynią jest świetny.
      Ściskam! :)

      Usuń
  7. Cudowna kompozycja. Bardzo podoba mi się połączenie barw w tym bukiecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ... A dziękować Komuś, to najlepiej z sercem! :) Gratuluję skrzyneczki i życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca. Wszystko takie perfekcyjne. Dzieło!!! Bardzo ładne zdjęcia.:)
    Pozdrawiam i dobranoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :)
    W tym roku faktycznie trzeba łapać promienie słońca, gdy się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście zrobić taką skrzyneczkę na prezent to genialny pomysł :)
    Prezent ciekawy i dekoracyjny .
    U nas też ciągle pada .... co powieszę pranie to lecę go zbierać i tak w kółko !
    Jakaś dziura się otworzyła w niebie czy co ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tam u góry mają pranie anielskich szat! :))
      Uściski!

      Usuń
  12. W oczach kotka nieme pytanie "Mogę???". Świetny. Twoja skrzyneczka naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - niech Cię zmylą te śliczne oczka! :)) To mały urwis.;) Ale słodki do schrupania. :)

      Usuń
  13. Świetna dekoracja. Piękne są te Twoje róże. Te prawdziwe też :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alusiu!:) Może napiszę o nich post, bo mam całą ścianę tarasową w różach i też je podziwiam. :))

      Usuń
  14. Moje serce również mocniej zabiło na widok tej skrzyneczki.A kwiaty w niej równie cudowne!
    PS.Tutaj naprawdę można wytropić setki małych szczęść:)Piękne miejsce,w każdym najmniejszym calu!
    Przesyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ado za takie miłe słowa, to tak cieszy! :))
      Uściski

      Usuń
  15. Cudowna skrzyneczka :) Przepiękna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak Ty to robisz, ale u Ciebie mi się podoba nawet to, co normalnie mi się nie podoba. Nie jestem wielbicielką sztucznych kwiatów, ale te są takie delikatne i tak pięknie ubrane, a te kolorki...,kocich oczu dostaję jak na to patrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, może jakiś urok na Ciebie nieświadomie rzuciłam, że zaglądając tu zakładasz różowe okulary.., albo to wpływ kociaka. ;)))
      Ja też nie, ale to taka skrapkowa praca, więc inaczej się da. ;)

      Usuń
  17. Ewo, Twoje skrzynia wyglada bosko;-) Świetne wykorzystanie materiałowych kwiatów! Bardzo się cieszę, że przypadł Ci do gustu mój kurs! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przypadł i to bardzo! :))
      Również przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  18. U mnie też kot czasem śpi w donicy. ;)
    Ślicznie wygląda ta skrzynia. Ładnie pasuje do ramki na zdjęcia. :)
    Przeraża mnie tylko to, że może być trudno wytrzeć ją potem porządnie z kurzu.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te koty! ;)
      Dziękuję, myślę, że miotełka do kurzu załatwi sprawę, albo suszarka do włosów. :)))

      Usuń
  19. Skrzyneczka z kwiatami wygląda przepięknie...cudo! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  20. Po­goda w kratkę, bo krat­ka jest modna w tym roku, lato chce być trendy ;)
    Skrzyneczka i zdjęcia cudownie letnie.
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano widzisz, nie pomyślałam, że lato śledzi modę! :)))
      Dziękuję i uściski ślę :)

      Usuń
  21. Wow :) świetna ta skrzynka, prześliczna! taka romantyczna i bajkowa. Na początku sądziłam, że to z drewna - dopóki nie doczytałam opisu i dobrze się nie przyjrzałam :) fantastyczna dekoracja - wnosi pozytywną energię na cały rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak to papierowa skrzynka scrapowa. ;)
      Uściski Justynko!:)

      Usuń
  22. Prześliczna skrzyneczka i te kwiaty - aż się buzia sama uśmiecha, przemiła kompozycja, obdarowana osoba na pewno będzie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie jest, po prostu pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę pomyślałam, że to żywe kwiecie, gratuluję, pięknie wyszła kompozycja.:))

    OdpowiedzUsuń
  25. 55 year-old Software Consultant Isahella Aldred, hailing from Arborg enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Singing. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Alfa Romeo 8C 2900B Pinin Farina Cabriolet. kliknij w link teraz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...