czwartek, 17 sierpnia 2017

Marzenia o pogodzie

Dzień pierwszy - rano pochmurno, pewnie będzie padać, zostajemy w domu - dzień ładny, słoneczny.
Dzień drugi - rano słońce, ani jednej chmurki, jedziemy na wycieczkę - po południu niebo coraz bardziej zaciągnięte, od 14.00 pada.
Dzień trzeci - słońce nieśmiało wygląda zza chmur, wypogodzi się czy raczej nie? Po wczorajszym prysznicu zostajemy w domu - nie pada.
Dzień czwarty - rano pada, po południu pada, wieczorem pada, w nocy pada - wiadomo co robić.
Dzień piąty - czyste niebo od rana, ale trzeba się mieć na baczności, jedziemy czy nie, a co tam jedziemy - pada.
Dzień szósty - niebo zamglone, słońce przebija się przez chmury, na dwoje babka wróżyła, nigdzie nie jadę - i dobrze, bo pada.
Dzień siódmy - słońce, niebo niebiesko-białe - ???


Tak kochani, tak wygląda lato na północy. Od lipca. Ba, od czerwca! Nerwicy można się nabawić jak nic! Już opadam z sił, taka ciuciubabka z deszczem to nic zabawnego. A prognozy na ostatnie, podkreślam: ostatnie dwa tygodnie wakacji są dokładnie takie jak przytoczony przeze mnie tydzień. I masz babo lato! I zgaduj zgadula!

A weź, ziewnij na to!

Już mi się nawet pisać nie chce, czytać nie chce, tylko wakacji troszkę chcę. Troszkę pięknego lata chcę. Chcę poczuć wakacyjny luz, a do tego pogody słonecznej potrzeba. Dlatego bez zbędnych słów dziś pokażę kartkę urodzinową. Zrobiona dla młodej osóbki ze scrapkowym łapaczem marzeń. Nie mogłam nie wykorzystać tych łapaczowych papierów. Moim zdaniem to świetny motyw na kartkę urodzinową właśnie. Niech jubilatka sięga po wielkie marzenia! :)





Przy okazji mogę ją zgłosić na wyzwanie w Crafty moly, które trwa jeszcze do 22. sierpnia pod hasłem "Koronki". Koronka miała się znaleźć na kartce w dowolnej formie - papierowa, tekturkowa, szydełkowa, stemplowana. Użyłam koronki z tworzywa, którą pomalowałam i pobrokaciłam, i która stanowi imitację prawdziwej koronki, które wypełniają moje łapacze. ;)


Banerek do wyzwania i moja praca.



Życie bez problemów pogodowych... ;)


Pozdrawiam, słońca i uśmiechu życzę
Ewa


35 komentarzy:

  1. Jak widać kotu pogoda nie przeszkadza :), pełen relaks. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jemu nic nie przeszkadza, to urodzony optymista. :))
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka ale... zdjęcia kota mnie po prostu oczarowały :D Przepraszam, ale jako wielka kociara to... rozumiesz... Foty z kotem są fantastycze :))))))))
    U nas też była taka pogoda i minęło. Kurcze... jak mam upały to tak sobie myślę, fajnie by było mieszkać nad morzem to by się człowiek schłodził w morzu, nie pmyślałam o letnim schładzaniu się deszczem :/ Ślę promienie słońca w twoje okolice, może dojdą :) buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, rozumiem! :)) Dzielę się z Wami tym słodziakiem póki malutki i mieści się w donicy. ;)) Potem wyrośnie z niego wielki kocur, widzę to po łapkach. :))
      Wczoraj najmłodszy twardziel skakał radośnie przez fale... w deszczu, a ja w bluzie z kapturem, okutana w ręcznik czekałam aż skończy! :)))
      Niech dojdą!

      Usuń
  3. Kot jak widać "olewa " pogodę :) Fakt pogodę mamy kapryśną i ciężko coś zaplanować !
    Kartka bardzo elegancka z fantastyczną koronką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze na tym wychodzi! :)) Pogoda doprowadza do szału, ale co zrobić? Komu się poskarżyć? :)))

      Usuń
  4. Fajnie to napisałaś. Wiem, wiem to nie zabawne, ale jednak bardzo zabawnie to opisałaś. Bardzo mi się podoba. :)) Kartka jest bamba. Boskie kolory. Zdjęcia kotka są piękne. Ten to ma życie. :D Życzę Ci słonecznych dni. Akurat jadę nad morze...hehehe parasol spakować muszę. :D

    Miłego dnia i oby słońce na dłużej zaświeciło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo to nie miało narzekanie, tylko stwierdzenie faktu obiektywnego. ;) Lepiej podejść do niego z poczuciem humoru. :)
      Oj tak, pogoda nad morzem bardzo w kratkę! Mimo wszystko, dobrej pogody i wypoczynku życzę! :))

      Usuń
  5. Ja w tym roku mam tak-jak nastawiam pranie jest niebieskie niebo i słońce,a gdy pralka dojdzie do połowy cyklu to już jest szaro:))Gdy nie nastawię prania,słońce świeci beztrosko do końca dnia!!wrr!:))P.s Kocham kocie zdjęcia.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - tak, z tą pralką też tak mam! :)))
      Już mam w zanadrzu kolejne kocie zdjęcie - małego łobuza. ;)

      Usuń
  6. Dołączam do Twoich pogodowych marzeń:-) Cudna karteczka! Powodzenia w wezwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia duże czy małe trzeba mieć. ;) Im więcej osób marzy o pięknej pogodzie, tym większa szansa na spełnienie. :)))
      Dzięki, buziaki

      Usuń
  7. Śliczna kartka z moim ulubionym motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie udało się w tym roku dwa razy skorzystać ze słonecznej pogody na plaży w Karwi. A za każdym razem, gdy wybieram się na wycieczkę korzystam z dwóch stron internetowych. pogodynka.pl/radary na której w czasie rzeczywistym przeglądam przemieszczanie się opadów i meteo.pl - prognozy UM - mapy szczegółowe - opady, na której patrzę co wymyśliły komputery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeździsz do Karwi? Ja uwielbiam to miejsce!
      No widzisz, ja już nawet nie sprawdzam, bo i tak wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie. Ale zaglądnę na te strony przed kolejną wycieczką. ;)
      Ściskam

      Usuń
  9. Kolejna twoja urocza karteczka. Cudowna i świetnie wykorzystałaś papiery które i mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie deszczu brak, a przed słońcem chowam się pod parasolkę. Nie chciałam być złośliwa, ale no masz, wyszło jak wyszło.
    Ewuś, wymarzonej pogody życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odbieram tego jako złośliwość, absolutnie nie! :) Cóż, taki mamy klimat.;) Przynajmniej Ty masz dobrze! :) Bo lato na północy w tym roku się nie spisało. :( Ale, za rok też będzie i miejmy nadzieję, że ładne! :)
      Ściskam, ściskam

      Usuń
  11. Milusiński pogodą - jak widać - się nie przejmuje :-) U mnie wciąż upały, a deszczu nie było od dwóch tygodni. A kartka bardzo ładna i jubilatka pewnie zadowolona będzie. Dużo słońca na resztę wakacji. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwóch różnych krajach chyba żyjemy! :)) Ale co zrobić, co zrobić?! :))
      Chwytam Twoje słońce! :))

      Usuń
  12. Śliczna kartka.Pogoda jest jaka jest i nie mamy na to wpływu, ale od czego nasza kreatywność. Zawsze można zająć się czymś fajnym i bez stresu spoglądać przez okno.Ty to potrafisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jak jest, a będzie, co będzie. ;) Byle bez stresu! :))

      Usuń
  13. Karteczka super, kolorki są fantastyczne :) Łapacz snów pasuje jak najbardziej, podoba mi się Twoja interpretacja - żeby sięgać po marzenia... :)
    Ta pogoda w ogóle taka jakaś... dziwaczna... już nie chce mi się narzekać - tak mnie zmęczyła ;P na razie koncentruję się na tym, że po prostu jeszcze mamy długie dni...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :))
      O widzisz, jak łatwo znaleźć plusy przy takiej pogodzie. ;)
      Uściski

      Usuń
  14. Ojj Kochana to ja Ci teraz Zycze taakiego tygodnia ,ale na odwrot ,byscie trafiali w kazda Piekna pogode !!!! :)) Karteczka jest Cuuuuudowna !!! Napatrzec sie nie moge ,ale Piekna !!!! :) Pozdrawiam Cie cieplutko i Zycze Duuuuzo Slonka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, niech się spełni, choć lato chyli się już ku schyłkowi, ale nawet takie późne lato może być słoneczne!
      Dziękuję! :))

      Usuń
  15. Taka zwiewna i lekka w odbiorze jest ta kartka.
    Zapewne solenizatka to subtelna osoba.

    Przykro mi...bardzo, że jeszcze nie nacieszyłaś się latem :(
    My z ulga przyjeliśmy ostatnie lekkie zachmurzenie,
    a z radością przyjęliśmy 2 dni z deszczem.
    Pisząc...już słonka przebija się przez chmury :)
    Polecam stronę z pogodą norweską, wpisujesz skrót plus nazwę miejscowości np: yr.no rybnik. Rzadko kiedy mylą się Norwedzy ;) Pogoda podawana jest godzinowo lub długoterminowo.
    Godzinowa pewna...tamta druga zmienna ;)
    Planując coś zawsze sprawdzam co oni na to ;)
    Cudownego września...coś czuję że wrzesień wynagrodzi Wam tamte miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, u nas lata jak na lekarstwo w tym roku. Ze strony skorzystam chętnie i tych polecanych przez Wietrzyka - tak uzbrojona w wiedzę będę planować podróże małe i duże. :))
      Oby tak i na to liczę - na piękną, ciepłą, suchą jesień! :)) Równowaga jakaś chyba musi być. ;) Choć kto to wie... :))

      Usuń
  16. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...