poniedziałek, 29 czerwca 2015

Plany na początek wakacji

Czerwiec od paru lat (ze względu na moc okołodziecięcych atrakcji) nazywany jest przeze mnie z przekąsem "atrakcyjnym czerwcem" - na zasadzie skojarzenia z Atrakcyjnym Kazimierzem. :)) Na inne atrakcje w czerwcu czasu już nie starcza, w tym również na ogarnięcie domu. Dlatego teraz, gdy wakacje oficjalnie są już rozpoczęte, to uprzejmie donoszę, że wyprawiwszy "Czekoladki" na kilka dni spokojnie mogę zająć się sprzątaniem! :)



Jakby ktoś się zastanawiał dlaczego akurat takie ambitne mam plany na początek wakacji, to teraz rozumie. ;)))

Buziaki już wakacyjne
Jeszcze dam znać, a teraz zabieram się za robotę!
Ewa




23 komentarze:

  1. :):):) Dobre :) Powodzenia w zmaganiu z tą niewdzięczną materią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też rozbawił! :)) Stąd, pod wpływem impulsu taki oto mini pościk. I bardzo dla mnie na czasie. :))

      Usuń
  2. Śliczny plakacik ;) Sugestywny! ;) Rozejrzę się za taką chusteczką na głowę i... do roboty! ;) Zaraźliwe Ewuniu :)))
    A poważnie - wiem jak to jest, ech - wiem, wiem... Czekoladki za drzwi, a człowiek zamienia się w tornado zamiast leżeć i pachnieć, jak to gdzieś kiedyś słyszałam. Cóż... powodzenia kobieto ;) A jak przetrwasz, to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam w sieci ten obrazek i się uśmiałam z porównania... jak ja to dobrze znam! :)) Ledwo sprzątnę jeden pokój, już tam kłębią się rozrzucone klocki, puzle, gry - w końcu mama zrobiła miejsce do zabawy! ;))
    Ot, taki rozweselający wpis na dobry tydzień. :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo uśmiechu więc ;) ja spędzam czas w ogródku, a jak już się wyrwę gdzieś dalej to chodzę po polach na spacery ;) tak mi mija lato ;), ty też trochę wyjdź, zobaczysz potem sprzątanie to będzie prościzna bo odpoczniesz troche od rutyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wprawił mnie w dobry nastrój ten obrazek! :)
      U mnie lato dopiero się zaczęło, połowa czerwca była deszczowa i taka sobie. No i zaganiana. ;)
      Ale wiesz, że zupełnie inaczej się sprząta, gdy nikt od razu nie nabrudzi. ;)))
      Buziaki

      Usuń
  5. Ewo życzę przyjemnego "fruwania na miotle":)) to przecież domena nas, Kobiet Czarownic:)) bo tylko my potrafimy wyczarować odpowiednio to i owo, o porządku już nie wspomniawszy:))) Ja dzisiaj też od rana zabieram się za porządki, może mi się to w końcu uda;) ale u mnie zamiast dzieci inne czekoladki - takie o czterech futrzastych łapkach w liczbie 4 "pomagają";) hihihi:)))
    Pozdrawiam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Jak w tym dowcipie: mamusia sprząta, czy odlatuje? :)))
      A tak, futrzaki u mnie też rozrabiają... chociaż w tym momencie akurat grzecznie śpią. ;)
      Buziaki

      Usuń
  6. Ambitnie jak na początek wakacji, nie ma to jak plany :) Ja o tej porze wolę w ogrodzie przebywać, myślę, że Ty też :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że też, ale teraz tymczasowo jestem od niego odcięta. ;)
      Uściski

      Usuń
  7. Ja takie plany to miałam już miesiąc temu, ale po wymyciu połowy okien, gdzieś się same ulotniły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Sama nie wiem za co się łapać... raczej mycie okien nie wchodzi w grę, najpierw musze dom odgruzować. :)
      Pa

      Usuń
  8. :)) Jak skończysz, to zapraszam do mnie;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Niestety nie dam rady, bo sobie nawymyślałam dodatkowej roboty, ale chętnie podjadę i popatrzę jak pleciesz. ;)))
      Buziaki

      Usuń
  9. Dla poprawy nastroju jeszcze dwa tematycznie dostosowane rysuneczki, od cudownej Matki Po Godzinach :)

    http://matkapogodzinach.blogspot.com/2014_04_01_archive.html

    http://matkapogodzinach.blogspot.com/2014/04/kolejna-odsona.html

    Buziaki ślę! Powodzenia i nie zaplącz się za bardzo w kable i rury od odkurzacza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) To ostatnie świetne, dokładnie tak mam! :))
      Trzymaj się ogrodniczo :)
      Buziaki

      Usuń
  10. I mnie przydałby się jakiś zapał do generalnych porządków.
    Miłej pracy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie w odpowiednim czasie..., a moz ewcale nie musi? ;))
      Uściski

      Usuń
  11. Życzę Ci szybkiego sprzątania i odpoczynku, to na to powinnaś tracić czas podczas tej samotności
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, nie narzekam, robię małą rewolucję, a porządki odłożyłam na potem. ;)))

      Usuń
  12. Spokojnego sprzątania i wypoczynku także:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa w jednym. ;))
      Pozdrawiam Cię ...bardzo lubię chmurki, a różowe, oho, ho ;)

      Usuń
    2. :):):):)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...